lv-reggning av motard

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Hoj
kawasaki 636
har sökt på forumet och finner inte direkt mina svar...
så nu frågar jag.

det är nämligen så att jag funderar på att byta min sporthoj rakt av mot en ihop plockad husaberg 600.

Saken är den att man måste lv regga din innan den kan köras på gatan. all el säger han är dragen.så blinker är det bara att köpa och en hastighetsmätare... men vad skall man ha för mätare? vill ju ha orginal men annatar att den kostar mycket?? någon som vet? hur är det sen med prylar är det massor som skall till eller är det de enda man kan köpa för att den skall funka? + en ljuddämpare som är tyst.
men hur kan man kolla att den går att regga? han säger ju att den är lv reggad men måste göra en besiktning... vet inte om det kallas för reggad eller något.

voresnällt om ni kunde hjälpa mig med svar om vad som skall göras och om det kostar för mycket. :Bugar

Det behöver inte alls vara så "bara". Läs philsson's trådar om hans lv-reggning. Han lyckades inte! Ring och hör med husaberg om intyg etc. innan du byter. Ring bilprovningen och få det 100% klart på vilka papper du behöver.

HanneZ skrev:
Det behöver inte alls vara så "bara". Läs philsson's trådar om hans lv-reggning. Han lyckades inte! Ring och hör med husaberg om intyg etc. innan du byter. Ring bilprovningen och få det 100% klart på vilka papper du behöver.

okej, skall läsa.

hm, jo det är ju den säkra sidan... men är lite kåt på just husaberg... men annars så har jag fått ett bra erbjudande på en lc4 640. men han vill ha lite mer pengar än vad jag kan lägga imellan tyvärr.

Robban Nr1 skrev:
okej, skall läsa.

hm, jo det är ju den säkra sidan... men är lite kåt på just husaberg... men annars så har jag fått ett bra erbjudande på en lc4 640. men han vill ha lite mer pengar än vad jag kan lägga imellan tyvärr.

Jag har en 650 -03 annars... Landsvägsreggad :7peta

Robban Nr1 skrev:
okej, skall läsa.

Det suger o sitta med en hoj som inte är reg-bar. Rejält!

Grrrooov skrev:
Jag tror det är min som är till salu. Med rund kawahoj så menas dom på senare 90tal med mjuka former och runt 900cc.

http://www.sporthoj.com/annonser/?id=31410

Jo jag förstår vad du menar... men du vet ju hur min hoj ser ut så du får ju avgöra själv hur du vill ha det... :) den är ju inte runt just nu... utan mer aggresiv i utseendet.

HanneZ skrev:
Det suger o sitta med en hoj som inte är reg-bar. Rejält!

Jo det är det jag inte vill göra...

Robban Nr1 skrev:
Jo jag förstår vad du menar... men du vet ju hur min hoj ser ut så du får ju avgöra själv hur du vill ha det... :) den är ju inte runt just nu... utan mer aggresiv i utseendet.

Vad är det för årsmodell på din? Gammal 92a? Kan ju skicka pm istället..

Nyheter

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...