Lv-reggade race motarder

  • Thread starter Thread starter H4
  • Start date Start date
Vad är det för fel på tidigare modeller?

Har för mig att det var något med CDI boxen som var annorlunda. Dvs bättre tändning på nyare Husa.

Hade jag varit i dina kläder med samma funderingar som dig så hade ju valet lätt blivit en KTM 525. Dessa finns ju det även en hel del av ute som har både motard och enduro kit som är till salu.
525án tycker jag e en jäkligt fin hoj, känns mindre än en husa 650 men frågan är om den är det..
Jag tror att en 450 som gatmotard lätt blir lite trist pga av att det just är 450cc vilket gör att den får mindre register att leka med vilket tenderar göra att man vill byta drevning hela tiden för o få register att passa med aktuell körning.
 
Vad är det för fel på tidigare modeller?

Har för mig att det var något med CDI boxen som var annorlunda. Dvs bättre tändning på nyare Husa.

Tändningen va ingen höjdare före -04 mycket strul man kan slippa :tummenupp
 
Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

Back
Top