LV reggad?

pl158

kan hjälpa till med PS..
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
Honda cr 250
Hej!

Enkel fråga har hittat (inte köpt än men det är nära nu..) en crf 450(med 490 kitt!) som är LV reggad, dock vill jag ju kunna köra mer än "till och från träning och tävling" dvs vill kunna köra den på gata som alla andra, hur göra? svårt? dyrt?

även gärna tips på försäkringsbolag..

tacksam för svar!

mvh

Är den LV reggad så får du köra vart du vill, när och hur du känner för det. Nemas problemas. :tummenupp

pl158 skrev:
Hej!

Enkel fråga har hittat (inte köpt än men det är nära nu..) en crf 450(med 490 kitt!) som är LV reggad, dock vill jag ju kunna köra mer än "till och från träning och tävling" dvs vill kunna köra den på gata som alla andra, hur göra? svårt? dyrt?

även gärna tips på försäkringsbolag..

tacksam för svar!

mvh
hmm om den e lv-reggad så e det ju inga problem ,då får du ju köra överallt,, e ju bara problem med det där om den e e-reggad.

mvh/

Är den LV-regad och inte E-reggad är det bara att tuta och köra.
Efter du försäkrad den och sett till att den är påställd såklart.

Kanon! bara jag som var snurrig och fått saken om bakfoten då? (man ska inte alltid lyssna på allt polarna säger, hmm..)

vilket grymt forum detta är helt otroligt vad snabbt det gick!

tack för hjälpen grabbar! :yoparty

pl158 skrev:
Kanon! bara jag som var snurrig och fått saken om bakfoten då? (man ska inte alltid lyssna på allt polarna säger, hmm..)

vilket grymt forum detta är helt otroligt vad snabbt det gick!

tack för hjälpen grabbar! :yoparty
nemas problemas. Ut och brumma med dig nu. :tummenupp

philsson skrev:
Finns isdäck ;) Men det är nog inte så motiverat att köpa det nu när våren är här och allt. :näsblod

VÅR!!?!? Det ligger 1 meter snö här på de ställen där det inte är skottat o det ökar med 20cm per dygn!
KOM FAN INTE O SNACKA OM vÅR! :fatta! :6surkart
Har aldrig varit med om en värre vinter, jag bor ju i södern för fasen!

Snart ska jag.. :ätapiller :dricka för att kunna :hoppskrat annars blir det :pangihuve

Morr...

Ok, sorry :backontop

/Dave

David P. skrev:
VÅR!!?!? Det ligger 1 meter snö här på de ställen där det inte är skottat o det ökar med 20cm per dygn!
KOM FAN INTE O SNACKA OM vÅR! :fatta! :6surkart
Har aldrig varit med om en värre vinter, jag bor ju i södern för fasen!

Snart ska jag.. :ätapiller :dricka för att kunna :hoppskrat annars blir det :pangihuve

Morr...

Ok, sorry :backontop

/Dave
:lol Går inte skämta om våren, ingen ser ironin längre, alla blir bara rasande. :lol

philsson skrev:
:lol Går inte skämta om våren, ingen ser ironin längre, alla blir bara rasande. :lol

hah!!! mm det är sjukt..

T.o.m här i Lund är det fortfarande snö sen i julas. Vanligtvis har vi 2cm slask i cirka 2dagar...

Back