Lv reggad med klös

Chucky

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2006
Hoj
Ingen (ännu)
jag hadde tänkt att köpa en 125:a som är lv reggad med ett jävla klös i dvs stark, snabb och bra axx och det skadar ju inte om den är snygg allt detta för ett skapligt pris ge gärna tips och skicka gärna med bilder.
:tummenupp

Chucky skrev:
2283069 jag hadde tänkt att köpa en 125:a som är lv reggad med ett jävla klös i dvs stark, snabb och bra axx och det skadar ju inte om den är snygg allt detta för ett skapligt pris ge gärna tips och skicka gärna med bilder.
gasgas ktm husqvarna tm

välj själv :tummenupp

2003_tm_125e2t_sm.jpg

liten_13.jpg

ktm-125exc-05-bikepics-442890.jpg

husqvana_sm125s_800.jpg

säg till om jag ahr glömt någon

Chucky skrev:
2283069 jag hadde tänkt att köpa en 125:a som är lv reggad med ett jävla klös i dvs stark, snabb och bra axx och det skadar ju inte om den är snygg allt detta för ett skapligt pris ge gärna tips och skicka gärna med bilder.
Säger som rosen. Se bara till att den är in regad annars får du inte köra :rolleyes: :tungan.

-Rosen- skrev:
2283099 hehe, jag tog typ första bästa som såg bra ut, tänkte inte så mycket på hur stora de var :hihi
Ta en bild på din den är snyggare sen ska jag hitta bild på min den e fet mkt snyggare än den på bilden.

Vet du vad gasgasen och tmen har men inte ktmen och husan?

KTM:en såg jävligt het ut men den lär ju inte vara så billig för man ska ju ha råd med körkortet med :(

prulle skrev:
2283126 Ta en bild på din den är snyggare sen ska jag hitta bild på min den e fet mkt snyggare än den på bilden.
Din är den snygga va, typ svart och tukosaktig eller vad den är, eller blåaktig.?

Chucky skrev:
2283132 KTM:en såg jävligt het ut men den lär ju inte vara så billig för man ska ju ha råd med körkortet med :(
Ingen av dem är billig:fakta

Lundgren skrev:
2283133 Din är den snygga va, typ svart och tukosaktig eller vad den är, eller blåaktig.?

Jag e fan färg blind... Men den har solo sadel (bara kläd i läder längst fram resten typ plast.) blå kylar vingar svarta sidor och bak svart eftermaknadslampa (typ dhh) svart sm skärm model ball. blåa 18" fälgar (:gnisla) svarta gaffelbens skydd.

prulle skrev:
2283138 Jag e fan färg blind... Men den har solo sadel (bara kläd i läder längst fram resten typ plast.) blå kylar vingar svarta sidor och bak svart eftermaknadslampa (typ dhh) svart sm skärm model ball. blåa 18" fälgar (:gnisla) svarta gaffelbens skydd.
18":skrämd Har de tagit ett bakhjul och gjort ett framhjul av det eller:skrämd

Lundgren skrev:
2283133 Din är den snygga va, typ svart och tukosaktig eller vad den är, eller blåaktig.?

Min är billigare än vad jag la ut på crmen. :fakta.

Lundgren skrev:
2283142 18":skrämd Har de tagit ett bakhjul och gjort ett framhjul av det eller:skrämd
mm tyvär... Dock så ser man det inte utom att gaffeln ser inte så fult lång ut som den gör på visa supermotarder.

Chucky skrev:
2283151 Hur går era hojjar då? Axxet, styrka och framför allt top speed :D

Dom går tillräckligt kan jag säga. Det är det värsta som finns om du ska ha 125:a!

Acc: BRA
Toppfart: Mer än tillräckligt
Stryrka: Wunderbar

Chucky skrev:
2283151 Hur går era hojjar då? Axxet, styrka och framför allt top speed :D
Åt helvete för mycket om man går från en compakt.. Jag gick från hk moppe till 25 häst crm och de gick ju inte så fint.. och nu har jag 40 hk tm och jag måste erkänna att den skrämmer mig... Undrar fan inte om jag drar en rs i 0-100... känns som jag är uppe på 5:an på 6,5 sekund..

Loy skrev:
2283155 Dom går tillräckligt kan jag säga. Det är det värsta som finns om du ska ha 125:a!

Acc: BRA
Toppfart: Mer än tillräckligt
Stryrka: Wunderbar

Låter bra :) det blir väll en sådan då körkortet får jag tjata på att mossan ska pröjsa :hihi men jag undrar en sak, för en lätt mc hur många Kw, Hk, Kmh är lagliga och i sånna fall hur många hk som är roliga :tungan

Chucky skrev:
2283172 Låter bra :) det blir väll en sådan då körkortet får jag tjata på att mossan ska pröjsa :hihi men jag undrar en sak, för en lätt mc hur många Kw, Hk, Kmh är lagliga och i sånna fall hur många hk som är roliga :tungan

11Kw = 15 hästar är det som gäller.

Hur många Hk som är roliga? Årets dummaste fråga? Ju fler desto bättre! :yoparty

Chucky skrev:
2283172 Låter bra :) det blir väll en sådan då körkortet får jag tjata på att mossan ska pröjsa :hihi men jag undrar en sak, för en lätt mc hur många Kw, Hk, Kmh är lagliga och i sånna fall hur många hk som är roliga :tungan
15 hk 11 kw obegränsat kmh. tmen är rolig. cirkus 40 häst 160 kmh. (tror jag jag har ingen mätare..)

prulle skrev:
2283171 Åt helvete för mycket om man går från en compakt.. Jag gick från hk moppe till 25 häst crm och de gick ju inte så fint.. och nu har jag 40 hk tm och jag måste erkänna att den skrämmer mig... Undrar fan inte om jag drar en rs i 0-100... känns som jag är uppe på 5:an på 6,5 sekund..

hehe jo jag testar mina kompisars moppar som går i 80kmh det är en sån jävla härlig känsla när det går så (fort) :P var uppe på moppe semester i helgen körde 7mil med compan men kompisarna orkade inte med mig så de satte foten på pakethållaren min och drog på som fan va uppe i 90-100kmh med Compacten då det skakade ganska bra :lol

prulle skrev:
2283178 15 hk 11 kw obegränsat kmh. tmen är rolig. cirkus 40 häst 160 kmh. (tror jag jag har ingen mätare..)

Men är Tmen en 125:a? eller lv reggad? :confused:

Chucky skrev:
2283180 hehe jo jag testar mina kompisars moppar som går i 80kmh det är en sån jävla härlig känsla när det går så (fort) :P var uppe på moppe semester i helgen körde 7mil med compan men kompisarna orkade inte med mig så de satte foten på pakethållaren min och drog på som fan va uppe i 90-100kmh med Compacten då det skakade ganska bra :lol

okey asså dom här har ca 4-5 gånger så mkt kraft så det är enorm skilnad.. Om vi säger så här en split ny versting merca hade inte en chans på 300 meter när vi starta i ca 50...

Chucky skrev:
2283180 hehe jo jag testar mina kompisars moppar som går i 80kmh det är en sån jävla härlig känsla när det går så (fort) :P var uppe på moppe semester i helgen körde 7mil med compan men kompisarna orkade inte med mig så de satte foten på pakethållaren min och drog på som fan va uppe i 90-100kmh med Compacten då det skakade ganska bra :lol

Är 125:a och ska reggas in.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey