Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
gasgas ktm husqvarna tmChucky skrev:2283069jag hadde tänkt att köpa en 125:a som är lv reggad med ett jävla klös i dvs stark, snabb och bra axx och det skadar ju inte om den är snygg allt detta för ett skapligt pris ge gärna tips och skicka gärna med bilder.
![]()
Ja det inlägget såg ju inte vinklat ut-Rosen- skrev:2283083gasgas ktm husqvarna tm
välj själv![]()
säg till om jag ahr glömt någon
Säger som rosen. Se bara till att den är in regad annars får du inte köraChucky skrev:2283069jag hadde tänkt att köpa en 125:a som är lv reggad med ett jävla klös i dvs stark, snabb och bra axx och det skadar ju inte om den är snygg allt detta för ett skapligt pris ge gärna tips och skicka gärna med bilder.
![]()
hehe, jag tog typ första bästa som såg bra ut, tänkte inte så mycket på hur stora de varLundgren skrev:2283089Ja det inlägget såg ju inte vinklat ut![]()
Ta en bild på din den är snyggare sen ska jag hitta bild på min den e fet mkt snyggare än den på bilden.-Rosen- skrev:2283099hehe, jag tog typ första bästa som såg bra ut, tänkte inte så mycket på hur stora de var![]()
Din är den snygga va, typ svart och tukosaktig eller vad den är, eller blåaktig.?prulle skrev:2283126Ta en bild på din den är snyggare sen ska jag hitta bild på min den e fet mkt snyggare än den på bilden.
Ingen av dem är billigChucky skrev:2283132KTM:en såg jävligt het ut men den lär ju inte vara så billig för man ska ju ha råd med körkortet med![]()
Jag e fan färg blind... Men den har solo sadel (bara kläd i läder längst fram resten typ plast.) blå kylar vingar svarta sidor och bak svart eftermaknadslampa (typ dhh) svart sm skärm model ball. blåa 18" fälgarLundgren skrev:2283133Din är den snygga va, typ svart och tukosaktig eller vad den är, eller blåaktig.?
Ingen av dem är billig![]()
18"prulle skrev:2283138Jag e fan färg blind... Men den har solo sadel (bara kläd i läder längst fram resten typ plast.) blå kylar vingar svarta sidor och bak svart eftermaknadslampa (typ dhh) svart sm skärm model ball. blåa 18" fälgargnisla) svarta gaffelbens skydd.
Min är billigare än vad jag la ut på crmen.Lundgren skrev:2283133Din är den snygga va, typ svart och tukosaktig eller vad den är, eller blåaktig.?
Ingen av dem är billig![]()
mm tyvär... Dock så ser man det inte utom att gaffeln ser inte så fult lång ut som den gör på visa supermotarder.Lundgren skrev:228314218"Har de tagit ett bakhjul och gjort ett framhjul av det eller
![]()
Chucky skrev:2283151Hur går era hojjar då? Axxet, styrka och framför allt top speed![]()
Åt helvete för mycket om man går från en compakt.. Jag gick från hk moppe till 25 häst crm och de gick ju inte så fint.. och nu har jag 40 hk tm och jag måste erkänna att den skrämmer mig... Undrar fan inte om jag drar en rs i 0-100... känns som jag är uppe på 5:an på 6,5 sekund..Chucky skrev:2283151Hur går era hojjar då? Axxet, styrka och framför allt top speed![]()
Loy skrev:2283155Dom går tillräckligt kan jag säga. Det är det värsta som finns om du ska ha 125:a!
Acc: BRA
Toppfart: Mer än tillräckligt
Stryrka: Wunderbar
Chucky skrev:2283172Låter bradet blir väll en sådan då körkortet får jag tjata på att mossan ska pröjsa
men jag undrar en sak, för en lätt mc hur många Kw, Hk, Kmh är lagliga och i sånna fall hur många hk som är roliga
![]()
15 hk 11 kw obegränsat kmh. tmen är rolig. cirkus 40 häst 160 kmh. (tror jag jag har ingen mätare..)Chucky skrev:2283172Låter bradet blir väll en sådan då körkortet får jag tjata på att mossan ska pröjsa
men jag undrar en sak, för en lätt mc hur många Kw, Hk, Kmh är lagliga och i sånna fall hur många hk som är roliga
![]()
prulle skrev:2283171Åt helvete för mycket om man går från en compakt.. Jag gick från hk moppe till 25 häst crm och de gick ju inte så fint.. och nu har jag 40 hk tm och jag måste erkänna att den skrämmer mig... Undrar fan inte om jag drar en rs i 0-100... känns som jag är uppe på 5:an på 6,5 sekund..
prulle skrev:228317815 hk 11 kw obegränsat kmh. tmen är rolig. cirkus 40 häst 160 kmh. (tror jag jag har ingen mätare..)
okey asså dom här har ca 4-5 gånger så mkt kraft så det är enorm skilnad.. Om vi säger så här en split ny versting merca hade inte en chans på 300 meter när vi starta i ca 50...Chucky skrev:2283180hehe jo jag testar mina kompisars moppar som går i 80kmh det är en sån jävla härlig känsla när det går så (fort)var uppe på moppe semester i helgen körde 7mil med compan men kompisarna orkade inte med mig så de satte foten på pakethållaren min och drog på som fan va uppe i 90-100kmh med Compacten då det skakade ganska bra
Men är Tmen en 125:a? eller lv reggad?![]()
Är 125:a och ska reggas in.Chucky skrev:2283180hehe jo jag testar mina kompisars moppar som går i 80kmh det är en sån jävla härlig känsla när det går så (fort)var uppe på moppe semester i helgen körde 7mil med compan men kompisarna orkade inte med mig så de satte foten på pakethållaren min och drog på som fan va uppe i 90-100kmh med Compacten då det skakade ganska bra
Men är Tmen en 125:a? eller lv reggad?![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |