lv-regga wr125

Somehow

Medlem
Gick med
2 Nov 2004
Hoj
ZX-9R 2002
Tänkte skaffa ny 125'a och har kollat runt lite på wr 125'or. Har hittat en e-reggad för hyfsat pris men skulle vilja lv-regga den i stället.

Så min fråga är: Är lönt att fixa till den så att den går igenom som lv, och hur mycket det kan tänkas kosta? Eller är det helt enkelt för mycket jobb/pengar för att det ska vara värt det?

Tack på förhand!

(Kan tillägga att jag har sökt men fortfarande har lite frågor, kanske är helt blind :tungan )

Somehow skrev:
2344562 Tänkte skaffa ny 125'a och har kollat runt lite på wr 125'or. Har hittat en e-reggad för hyfsat pris men skulle vilja lv-regga den i stället.

Så min fråga är: Är lönt att fixa till den så att den går igenom som lv, och hur mycket det kan tänkas kosta? Eller är det helt enkelt för mycket jobb/pengar för att det ska vara värt det?

Tack på förhand!

(Kan tillägga att jag har sökt men fortfarande har lite frågor, kanske är helt blind :tungan )
Du skaffar dig en bebis, och socialstyrelsen ser inte genom fingrarna.

Somehow skrev:
2344562 Tänkte skaffa ny 125'a och har kollat runt lite på wr 125'or. Har hittat en e-reggad för hyfsat pris men skulle vilja lv-regga den i stället.

Tack på förhand!

Jag håller på att ta reda på samma saker. Och det borde gå om, iaf om den är av årsmodell från -95 och framåt eftersom de var inreggade redan från början.

Lundgren skrev:
2344901 Jag håller på att ta reda på samma saker. Och det borde gå om, iaf om den är av årsmodell från -95 och framåt eftersom de var inreggade redan från början.
ett tips är ju att kolla med först loy och om inte han vet, philsson

Det är inte lönt att fråga mig. Har inte den blekaste aning om hur man gör. Men om det är en Wr från 95 så borde det gå då min är en sådan.

Loy; köpte du din WR lv-reggad eller var den e-reggad ?
Ifall den var e-reggad, vad har du gjort för att kunna regga om den till lv ?

ettoT skrev:
2346701 Loy; köpte du din WR lv-reggad eller var den e-reggad ?
Ifall den var e-reggad, vad har du gjort för att kunna regga om den till lv ?
Han har inte registrerat den själv. Förra ägaren som gjorde det.

Back