turbo-mupp
Medlem
Hej!
Har läst så himla mycket på Sporthoj.com och på Bike.se´s forum om att lv-regga Kx och Cr 500
r. En del säger att det INTE går, en del säger ATT det går. Hur är det nu egentligen?
Går det eller inte? Om det INTE går, varför i såfall?
OM det går, vad behöver göras?
Har läst att dessa motorerna inte trivs en längre stund på jämna varvtal, går det att lösa med mer oljeinblandning samt kanske kompsänkning och annan utväxling?
Kan man få lägre bränsleförbrukning av ovanstående med? Går det att montera större tank från annan hoj? Går det att regga den för passagerare om den går att lv-regga överhuvudtaget? Går det att förstärka den för passagerare så att den blir godkänd om det är fråga om att ramen ej håller?
Har också läst att det går att plocka hem gatreggade Cr500 och Kx500 från Tyskland och få dessa igenom svensk bilprovning. Vad är skillnaderna på dessa och svenska?
Har läst så himla mycket på Sporthoj.com och på Bike.se´s forum om att lv-regga Kx och Cr 500

Går det eller inte? Om det INTE går, varför i såfall?
OM det går, vad behöver göras?
Har läst att dessa motorerna inte trivs en längre stund på jämna varvtal, går det att lösa med mer oljeinblandning samt kanske kompsänkning och annan utväxling?
Kan man få lägre bränsleförbrukning av ovanstående med? Går det att montera större tank från annan hoj? Går det att regga den för passagerare om den går att lv-regga överhuvudtaget? Går det att förstärka den för passagerare så att den blir godkänd om det är fråga om att ramen ej håller?
Har också läst att det går att plocka hem gatreggade Cr500 och Kx500 från Tyskland och få dessa igenom svensk bilprovning. Vad är skillnaderna på dessa och svenska?