Fixx skrev:2527511EXC är väll lv- regg från början..
SMR är ren racemaskin som SX
Så du menar att exc inte är en racemaskin?
Har du hört talas om Enduro någon gång?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fixx skrev:2527511EXC är väll lv- regg från början..
SMR är ren racemaskin som SX
Har du hört talas om Enduro någon gång?Mögel skrev:2531192Så du menar att exc inte är en racemaskin?Har du hört talas om Enduro någon gång?
Emmi skrev:2532115Tror snarare att han menade att SMR är en "ren" racemaskin som inte är reggad. En EXC är ju trots allt ofta e-reggad.
Njae. EXC är oftast LV-reggade precis som ALLA husor (inte FC och FS-c)Emmi skrev:2532115Tror snarare att han menade att SMR är en "ren" racemaskin som inte är reggad. En EXC är ju trots allt ofta e-reggad.
Precis så är det -04 och framåt. SX -03 och tidigare hade en extra spole på statorn som man kunde plocka lite ström ifrån. Lite osäker på om brytningen var 03/04 eller 02/03 men......Ljunghusen skrev:Jag tror inte smr-modellen har ljusspole och eventuellt får du byta svänghjul
Supermoto skrev:2532371Njae. EXC är oftast LV-reggade precis som ALLA husor (inte FC och FS-c)![]()
Är de verkligen så? Om du köper en helt ny exc så finns det väl inte äns nummerplåt på den? Eller jag kan ha fel? 
Jepp, du har felMögel skrev:2532660Är de verkligen så? Om du köper en helt ny exc så finns det väl inte äns nummerplåt på den? Eller jag kan ha fel?
![]()
Spider skrev:2529815Jag har precis som Liljekvist förreggat min 525 SMR och precis som flera andra säger så går den inte att lv-regga eftersom KTM inte har något CoC-intyg att ge dig. E-regga är alltså det enda du kan göra.
MEN, till en 560 SMR kan du få CoC-intyg och därmed finns i alla fall chansen att lv-regga den.
Jag och Ragge plockade ihop dom grejor som vi tror behövs för en e-reg av en 525 SMR så det ligger hemma i garaget. Återstår bara att hitta tiden till att skruva ihop eländet.
.
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |