Lustig gubbe på Slingerbulten

Rosenhill....e la han världsmästarn med alla sina corvetters hemvist... *asg* Robban....

Me det sagt.
Ärligt?
Jag hoppas fan jag kommer vara vid samma vigör när jag e 70 bast bara det att jag hoppas det e sporthoj-hur stel nu kroppen än e.
Måtte FAAAAAN ta alla "måsten".... Snart 50 å bokstavligt älskar fortfarande att köra hoj med 30 år med moppar i ryggen.
Så helt allvarligt...jag hoppas vid min skapare att jag e så vig å allmänt med om 20 år att sketungarna sätter i halsen när de ser farfar komma farande som en idiot...för att det passar honom... ;)

Min farfar åkte moppe tills han var 99. Min farsa är 73 o gasar runt på sin V-Max. Så jag hoppas o tror jag har gener för att åka länge. :D

Måste vara mannen på bilden inlägg#24 Dr.Pepper. Har nog sett honom varje gång jag varit på Rosenhill. Han brukar som sagt inspektera de flesta hojar som är parkerade. Kul med riktiga orginal =)

Måste vara mannen på bilden inlägg#24 Dr.Pepper. Har nog sett honom varje gång jag varit på Rosenhill. Han brukar som sagt inspektera de flesta hojar som är parkerade. Kul med riktiga orginal =)

Ja, iaf skönt med folk som har ett genuint intresse. Bättre än de som kör hoj pga att stilen passar dom :rolleyes:

Åter igen jag skall ta mig en tur och se vad alla pratar om, slingerbulten osv. Finns det någon karta?

Pratar vi denna herre? :) Hur ball som helst!
Vad är det för några skor? Converse eller gummistövlar?

Skönt med någon som håller liv i sitt intresse. Och som trots åldern inte åker japanglidare eller något gammalt lik som han haft de senaste 30åren.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti