Lustig gubbe på Slingerbulten

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Tog en fika idag på Rosenhill när ett MKT udda ekipage dök upp, en farbror i 70 års åldern på vad jag tror var en svart SV650 dök upp, hans jeans var 4 storlekar för små & magen syntes mer än väl, han körde i snickarhandskar.....svårt att inte småle åt det hela, ville inte fota, när han tog av sig hjälmen uppenbarade sig ett skägg värdigt jultomten.....någon som sett denna kille förut? :D

Last edited:
Måste ta mig en tur upp dit någon dag för att köra på era vägar. Hade varit kul att veta vad slingebulten osv betyder :)

Missförstå mig rätt, han var hur skön som helst, men det kändes som att han hoppade direkt ur pyjamasen & slet åt sig snickarhandskarna...gillade honom som fan, men det såg bara så kul ut!
Jag om någon älskar original, undrade mest om han var en "kändis" på Rosenhill. :)

jag kan ha fått bilder på han när jag fotade på rosenhill...ska kika och se..

men jag har sett honom förut, ett riktigt orginal.:tummenupp

han körde väl för övrigt en zx10r för ngr år sen och sen bytte han till en zx6r

Fanns en farbror som brukade dyka upp på rosen på en zx10 som stämmer bra på beskrivningen. han fick visst 10:an stulen så året efter åkte han ninja 250...

Rosenhill....e la han världsmästarn med alla sina corvetters hemvist... *asg* Robban....

Me det sagt.
Ärligt?
Jag hoppas fan jag kommer vara vid samma vigör när jag e 70 bast bara det att jag hoppas det e sporthoj-hur stel nu kroppen än e.
Måtte FAAAAAN ta alla "måsten".... Snart 50 å bokstavligt älskar fortfarande att köra hoj med 30 år med moppar i ryggen.
Så helt allvarligt...jag hoppas vid min skapare att jag e så vig å allmänt med om 20 år att sketungarna sätter i halsen när de ser farfar komma farande som en idiot...för att det passar honom... ;)

Tog en fika idag på Rosenhill när ett MKT udda ekipage dök upp, en farbror i 70 års åldern på vad jag tror var en svart SV650 dök upp, hans jeans var 4 storlekar för små & magen syntes mer än väl, han körde i snickarhandskar.....svårt att inte småle åt det hela, ville inte fota, när han tog av sig hjälmen uppenbarade sig ett skägg värdigt jultomten.....någon som sett denna kille förut?

Kag har hört att Rosenhill har monterat mycket speglar det senaste. :D

Kan förvirra den bäste.

Jag har sett honom flera gånger. Går runt och detaljstuderar varje parkerad hoj. Skön typ, förutom när han ska parkera. Det kan gå lite vingligt till...

Det där med Ninja 250 känner jag igen, har nog sett en bild på honom. 2 år sen tippar jag på…?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT