Jag har lust att bara dra bort i några veckor o ligga slaffa på beachen o bli brun o trevlig. Sen råfull varje kväll. Vart är det man ska åka?
Betygsätt ställen ni varit på!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Swedie skrev:Jag har lust att bara dra bort i några veckor o ligga slaffa på beachen o bli brun o trevlig. Sen råfull varje kväll. Vart är det man ska åka?![]()
ja borlänge ligger ju iaf nära o det tar inte lång tid att ta sig dit...duckie skrev:Borlänge. Jag utlovar fyrverkerier varje kväll. ;-)
Annars - Riga! Europas partystället nummer ett och med priser som får dig att tro att du är kung över en mindre stat. Finns en schysst beach nån mil nedanför stadskärnan också.
Köpa en andelslägenhet och hamna i grekiskt fängelse för övertramp?Swedie skrev:O hitta på lite äventyr som varar för livet. hehe

Swedie skrev:ja borlänge ligger ju iaf nära o det tar inte lång tid att ta sig dit...
Har lust å dra MED någon oxå![]()
duckie skrev:Annars - Riga! Europas partystället nummer ett och med priser som får dig att tro att du är kung över en mindre stat. Finns en schysst beach nån mil nedanför stadskärnan också.
Staden äger och allt är billigt Vill du utomlands så är det ju Malmö du ska till...Swedie skrev:Jag har lust att bara dra bort i några veckor o ligga slaffa på beachen o bli brun o trevlig. Sen råfull varje kväll. Vart är det man ska åka?![]()
Swedie skrev:Jag har lust att bara dra bort i några veckor o ligga slaffa på beachen o bli brun o trevlig. Sen råfull varje kväll. QUOTE]
Jag är liten och portabel! jag ryms i din väska!![]()
Swedie skrev:Har lust å dra MED någon oxå![]()

Lilla_damen skrev:Swedie skrev:Jag har lust att bara dra bort i några veckor o ligga slaffa på beachen o bli brun o trevlig. Sen råfull varje kväll. QUOTE]
Jag är liten och portabel! jag ryms i din väska!![]()
Har du dumpat Konga ?
Höhö, det är så det blir när jag agerar som om jag vore ett eksem på sporthoj.comSwedie skrev:du hann citera mig innan jag tog bort det där. haha. Ville inte mena att man ska hitta på nått olagligt. hehe
Förresten ang. att köpa lägenhet där nere... har hittat en person som jobbar just med sånt där nere o han verkar värsta "buddy buddy" med mig. Kan nog skaffa en deal! Vore nog en schyst investering med pengarna...
RoLLER skrev:Jag vill oxå bort..... Men hur fan ska man ha råd med det när man har fullt sjå att hålla en R1'a rullande en säsong
För mig blev det semester på Sporthoj.com För nu har jag inte ens råd till försäkringen längre..... *sigh*
Jag funtar på att typ bara åka till Alfta i hälsingland över en dag, så man åtminstonde kommer bort från stan för en stund....
Så Alfta i hälsingland blir mit tips!2000 invånare, 1 ICA och 1 systembolag. Det räcker väl?
Fudpucker skrev:När du ändå är i hälsingland är det inte långt till Matfors. Finns Ica där oxå, och dessutom finns Dannes kiosk. En mer poppis och jordnära närbutik än den är svår att hitta. Givetvis myllrar det av teens där dagarna långa. Systembolag finns inte men det spelar ingen roll då det går att köpa sprit i varje gathörn. Rännöbadets "havsbad" med sandstrand finns ett teenkast från Dannes!![]()
Annars kan du börja kränga husbilar.RoLLER skrev:Verkar vara ett dött ställe. Tror du att det kan vara business att öppna mitt världsomspännande RoLLER Bar där tror du?
RoLLER skrev:Verkar vara ett dött ställe. Tror du att det kan vara business att öppna mitt världsomspännande RoLLER Bar där tror du?
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot De flesta nav... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |