Lussefika 2009

Och om du kan hitta någon som vill :ligga, så är det ff okej på balkongen, men INTE på fikabordet! :mad:

Pluggen hoppas fortfarande att jag ska komma indansande där i den där städrocken, med Hetty beredd i högerhanden. Men DET KOMMER INTE ATT HÄNDA KILLEN!:D

Närå, skämt åsido, jag är inbokad som chaufför på söndagen:rolleyes: men OM jag kommer loss i vettig tid från mina uppdrag den dagen, så slår jag en pling för vägbeskrivning... :)

Pluggen hoppas fortfarande att jag ska komma indansande där i den där städrocken, med Hetty beredd i högerhanden. Men DET KOMMER INTE ATT HÄNDA KILLEN!:D

Närå, skämt åsido, jag är inbokad som chaufför på söndagen:rolleyes: men OM jag kommer loss i vettig tid från mina uppdrag den dagen, så slår jag en pling för vägbeskrivning... :)

Det är klart du ska komma loss, Skjutarn. :)
Jag har ett jättegulligt förkläde du kan låna för att göra Pluggen glad! :tummenupp Det är dock inte RÅSA. :tungan

FiCkSa !!!

Menar du så här?:D

Jag hoppas han menade att jag skulle greja så jag kom loss...:rolleyes: För nu grejade du mej sömnproblem IGEN...:gnissla

Ser ljust ut just nu faktiskt!:) Det är t.o.m. sagt att vi ska styra lite, SÅ ATT JAG KAN ÅKA PÅ LUSSEFIKAT! :tummenupp Jag teasade smaklökarna lite i eftermiddag på jobbet. Petade i mig lite cognacsglögg, tror jag att det hette!:fyllisar:)

Jag hoppas han menade att jag skulle greja så jag kom loss...:rolleyes: För nu grejade du mej sömnproblem IGEN...:gnissla

Om jag ändå kunde förklara hur förtvivlad jag är...:cdevil:cdevil:cdevil

Ser ljust ut just nu faktiskt!:) Det är t.o.m. sagt att vi ska styra lite, SÅ ATT JAG KAN ÅKA PÅ LUSSEFIKAT! :tummenupp Jag teasade smaklökarna lite i eftermiddag på jobbet. Petade i mig lite cognacsglögg, tror jag att det hette!:fyllisar:)

BRA!:yoparty:banana:tummenupp

Helt otroligt. Prova till o med o söka på sh :skrämd

Bifogat

• ny.jpg
    ny.jpg
    83.6 KB · Visningar: 61
Last edited:
Knip nu snorunge och låt det här nu vara en fikatråd, inte en gheytråd. :mad:

Jag har muffins i ugnen, de ska bli "Christmas cupcakes" innan ni dyker upp imorgon. :)

Tjoho, tror fan jag lyckas bli av med huvudvärken. Var rädd att jag skulle bli tvungen att ställa in både Skansen och lussefika. Vet inte när jag kan dyka förbi då vi inte bestämt oss för hur länge vi kommer gosa med djuren men jag kan väl slänga iväg ett SMS när det börjar närma sej. :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT