TurboJugend
Ny medlem
Beställde en ljuddämpare från arsenalmx.com för lite över en månad sen. Betalade i förväg. Leveranstiden skulle vara 5-7 dagar, men inget paket har kommit än. Mailade för 3 veckor sen och fick då svar att dom skulle skicka iväg den samma dag. Fast jag fick inget trackingnummer eller nån annan bekräftelse på att dom skickat den. Nu svarar dom inte på e-mail längre. Har skickat flera stycken dom senaste veckorna. Börjar bli riktigt förbannad. Har man blivit lurad eller vad är det frågan om?
Företaget ligger i USA så jag kan väl ha viss förståelse för att det kan ta en vecka eller två, men över en månad ska man ju inte behöva vänta. Siten verkar ju ändå ganska stor, så det låter ju som dumt att dom ska få för sig att lura mig på 400 dollar. Nån annan som har beställt därifrån? Vad kan man göra när man inte får några grejer och dom inte svarar när man mailar?
Företaget ligger i USA så jag kan väl ha viss förståelse för att det kan ta en vecka eller två, men över en månad ska man ju inte behöva vänta. Siten verkar ju ändå ganska stor, så det låter ju som dumt att dom ska få för sig att lura mig på 400 dollar. Nån annan som har beställt därifrån? Vad kan man göra när man inte får några grejer och dom inte svarar när man mailar?