Lurad via sms?

Det här börjar nästan bli läskigt. Han som skickar verkar fan inte vara normal. Sen sms där han frågade om jag kunde skicka en bild på mig så har jag inte svarat. Han har dock fortsatt skicka. Fått tre sms idag och i det senaste frågade han om jag "Har lust med en kopp kaffe? Har så sjukt tråkigt." :3freak Det kommer alltså efter att jag inte svarat på fem sms. Kommer jag bli rånbögmördad av denna man?

PS. Han har sagt att han är en man 30+ med ungar och det verkar stämma överrens med den som äger numret DS.

Kommer jag bli rånbögmördad av denna man?

PS. Han har sagt att han är en man 30+ med ungar och det verkar stämma överrens med den som äger numret DS.

Dra en remsa silvertejp över hålet och ta en fika med karln, Har Han ansträngt sig så så förtjänar han väl det? Han kanske flashar man:tuttar för dig :gnissla

Du gillar sprit, va? :D

:gnissla Det där läste jag inte som det stod vid första anblicken.

Tidigare på dagen hade jag av personen i fråga blivit hämtad från sjukhuset efter en fotoperation, då ingen annan ställde upp, så att detta är en hyves man visste jag innan efter x antal samåkningar.

Spriten dövade värken i foten och ingen fossing har nog någonsin blivit så ompysslad :banana Som sagt blev jag kvar men det är knappast pga av spriten ;)

Last edited:
Ingen som har kopplat till den andra tråden där det tillslut blev så att alla skickade sms till den olända personen i fråga?

Nån kan väl länka så framhävs jag inte vara så himla borta :näsblod

Trodde ialf att du svarat att du skulle vara borta över helgen på släktträff och haft inbrott eller något i den stilen.
Du kanske blir lurad sitter kanske en liten söt tös och letar ligg..

Det var kanske dig Leonid ringde då?

HAHA, nae detta va några töntiga fjortisar som lånade sin mammas telefon och som la ner så fort min kompis ringde upp dom och sa att hon jobbade för stockholmspolisen och att de kommer höra av sig ang en polisanmälan som har kommit in mot dom. Lite kul dock att jag fick en god jul sms av killen mamma i julas som troligen skickade till alla i sin telefonbok. :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg