Lurad! VARNING för idiot på blocket. Läs detta och spara pengar

Status
Ej öppen för fler svar.
tycker jag minns bakgrunden från en annan skum annons... ska söka lite

Fick tag i honom nu...

Kanske överreagerade lite :näsblod

Fick iaf tag på gubben nu och han försäkrade mig om att allt va i sin ordning...

Inte helt övertygad än men den som lever får se...

Får väl se hur hojjen ser ut sen när jag ska hämta den på måndag...

Grisen i säcken here I come

Kanske överreagerade lite :näsblod

Fick iaf tag på gubben nu och han försäkrade mig om att allt va i sin ordning...

Inte helt övertygad än men den som lever får se...

Får väl se hur hojjen ser ut sen när jag ska hämta den på måndag...

Grisen i säcken here I come

Hoppas hojköpet är i sin ordning och att du inte blir lurad av killen. Men om nu killen e seriös så borde du be om ursäkt då du hängde ut killen lite allför fort här inne på sporthoj. Hade nog väntat tills dagen då köpet skulle genomföras innan jag hängde ut ngn. Hursom hoppas allt löser sig till det bättre :tummenupp

ta bort trådfan så slipper folk se en tråd om hur en kille som råkar vara upptagen EN dag, hängs ut och delas i X antal delar.

..kan ju vara för att han mer lr mindre blivit "nedringd", och eftersom hojen är nu såld så..

..ibland så oroar vi oss i onödan..

Hoppas allt går dig väl.

Den första annonsen lär inte vara någon R1 -06 SP. I alla fall inte i orginalutförande. Ser snarare ut som en hoj med racekåpor.
Precis, och vad är en 2007 yzf r1 carbon edition :va
Frågan e ju om killen ens vet hur en MC ser ut :)

Näh fy fan vad störande. Jag blev blåst på 400 spänn på blocket en gång, helt sjukt att nån gick igenom så mkt besvär för 400kr. Men ett par tusen, aj då. Hoppas du får tag på jäveln.

Vi kom överens om att jag skulle sätta in handpenning på hans konto. Han tyckte 5000 men jag va bara villig att ge 2000 för att några varningsklockor hade ringt, men tyckte att det verkade rätt okej. Han berättade att han köpt den på aktion i Italien och kunde möta upp mig vid bilprovningen på fredag så att hojjen kunde reggas på mig från början och efter det så va köpet klart och jag kunde åka hem med min nya hoj.

Jag skulle sätta in pengarna på hans personkonto och sedan ringa honom att bekräfta att jag gjort det så skulle han ta bort annonsen från blocket. Men sedan kl10.15 idag har det tutat upptaget i hans telefon

Känner mig liiiiiiite lättlurad men håller en tumme en stund till kanske

TBC...

Kan du inte snacka med banken och spärra pengarna . Borde ta någon dag före pengarna når hans konto.

Tycker det ser ut som att dom letat rätt på några hojjar på annons i utlandet för att göra sig en hacka på att "sälja" som trots att dom inte har dom. Tittar man i texterna från annonserna så ser man att dom kopierat fakta rakt av.. Luktar väldigt lurt! hoppas det ordnar sig dock!

Bara kolla här.. Du har alltså lagt en handpenning på något du aldrig sett och det säljs för 30-35k billigare än vad alla andra 07or ligger på?

Jaha...vad har alltså hänt?

"Har förmodligen blivit blåst på ett par tusen som jag lade i handpenning för en hoj på blocket. Visst, jag hade väl mina föraningar att det va lite för bra för attt vara sant!!"

Att han förmodligen har blivit blåst på ett par tusen som han lade i handpenning?

Status
Ej öppen för fler svar.
Back