Lurad på pengar

Kan säga att tyvärr så är hon lurad på dom pengarna. Som någon sa tidigare att finns det papper skrivna så kan man lösa det genom att gå till domstol. Jag har själv suttit i den sitsen med att låna ut pengar till en tjej, såsett att jag betalade hennes skulder så hon kunde vara kvitt så vi kunde börja ett bra liv tillsammans. Men när hon dumpade mig så drog hon till USA och bor där fortfarande. Detta handlade om 50.000 kr.. Det var en tjej jag bodde ihop med. Dom pengarna kan jag se mig om i himlen... Ser jag henne så ska jag... ja jag vet inte vad.. :mad: :mad: :mad:

Det är vad man får för att man är godhjärtad, korkad kanske, men godhjärtad.. Efter en sån sak så litar jag inte för 5 öre på en tjej igen, sen kvittar det hur god och fin hon är.

Det är värt att betala 7000 kr för att bli av med ett ex.
Jag skulle gladeligen lägga det tredubbla för att slippa höra och se min förra...

Japps skrev:
Kan säga att tyvärr så är hon lurad på dom pengarna. Som någon sa tidigare att finns det papper skrivna så kan man lösa det genom att gå till domstol. Jag har själv suttit i den sitsen med att låna ut pengar till en tjej, såsett att jag betalade hennes skulder så hon kunde vara kvitt så vi kunde börja ett bra liv tillsammans. Men när hon dumpade mig så drog hon till USA och bor där fortfarande. Detta handlade om 50.000 kr.. Det var en tjej jag bodde ihop med. Dom pengarna kan jag se mig om i himlen... Ser jag henne så ska jag... ja jag vet inte vad.. :mad: :mad: :mad:

Det är vad man får för att man är godhjärtad, korkad kanske, men godhjärtad.. Efter en sån sak så litar jag inte för 5 öre på en tjej igen, sen kvittar det hur god och fin hon är.

Oj jä-lar :3freak

Min käre mor blåste iof inte min far ( inte på olaglig väg iaf ), men moraliskt sett betedde hon sig milt uttryckt som ett jävla svin!

Hon tog ett sex siffrigt belopp då hon hade "rätt" till det rent juridiskt. Men sen att det var helt onödigt med tankle på precis allt (hennes ekonomska situation etc) och att hon valde pengarna framför sina söner är ju en annan sak. :död

Fy satan. Pengar är bara skit :(

hmm, här är jag ju på den andra sidan,, är ju som jag skrev i en tidigare tråd skyldig mitt ex 10000:-
Fast jag är på väg att lösa det, banken vill gärna låna ut pengar till mig verkar det som.
Fast hon har ju hotat mig med det ena och det andra , och det gillas inte.

Jag tror som några andra att hon kan känna sig blåst på kosingen, är killen kriminell så finns det inte så mycket att göra.
risken med att skicka någon är att han förmodligen kommer att fatta vem som ha skickat honom, han kommer förmodligen att hämnas.
Om inte på henne kanske på någon hon känner eller håller kär.
Nu vet jag inte allt som ligger bakom detta eller vilken killen är, vilket jag inte vill veta heller!!!

det är vad jag tror iaf...

henlin skrev:
Surt det där, att bli av med sina pengar och inte få något för dem. Jag känner att jag gärna vill hjälpa till, så här kommer mitt bidrag:

Livets Hårda Skola

Intyg om fullgjorda kurser

Härmed intygas att NN genomfört kursen Privatekonomi 1A med godkänt resultat. NN kommer i fortsättningen inte att låna ut pengar till kriminella män kapabla att utföra gärningar hon inte ens kan föreställa sig.

ORT DATUM

NAMN, examinator

Sådär! Kopiera över i ett word-dokument, komplettera med rätt namn, ort och datum, snygga till layouten och helt plötsligt har din kompis en punkt till i sin CV! :banana

:tummenupp :Bugar

EDIT: Jag har läst in kursen på fritiden...

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...