Lurad på Lunda!!

Drutten

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Super Tom 50cc,Honda XR 80cc,ATV 150cc,Arctic Cat H1 06:a Monster,Yamaha R1 04:a med extra allt såld..:-((, KTM SXF 250 06:a..
Jag verkar ha lite dålig koll på dagar när saker & ting händer...
Tog en sväng till Lunda i tors 24/4 vid 18.30 trodde att de va stående race där då :confused: men som sagt inte en HOJ i sikte de var bara att åka hem igen, fick stanna på rasbomacken för att pula in sommarhanskarna på motorn & ta en kaffe på macken!!
Ruggit kallt...... :eek:
Som sagt man är ju så jä... sugen på att få rejsa av sig...(snacka om kör... kille) kom i allafall FÖRST TILL LUNDA de ni.........
Hur som helst vad händer på Lunda i sommar?
Tackar för svaren ang Rörken.... Hadde väl annars ståt där själv med min fiiina R6:a i snöyran ensam men först igen... !!! :rock / Micke

:gråta du/ni vinner...... om de snöar i morgonbitti så tänk på mig för då kanske jag är FÖRST på ringen för ingen annan är väl så ...!! Bild bevis kommer........ :squid
Men jag kanske var först att krascha hojen denna säsong, för ca 4 veckor sedan, en stressad snubbe gjorde vä sväng framför mig :eek: han aldrig ens bromsa.... Resultat: Soper av min gammla Yama FZR 600R 94:a samt fyra brutna höger fingrar..... har precis blivit av med gipset, hämtade då R6:an bums, kan inte riktigt nypa fr bromsen ännu men de funkar med lite avstånd.... :crash beviset är mitt skrapade ställ (coolt) ha ha...
Vi syns vid pumpen...../Micke

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma