Lurad på Lunda!!

Drutten

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Super Tom 50cc,Honda XR 80cc,ATV 150cc,Arctic Cat H1 06:a Monster,Yamaha R1 04:a med extra allt såld..:-((, KTM SXF 250 06:a..
Jag verkar ha lite dålig koll på dagar när saker & ting händer...
Tog en sväng till Lunda i tors 24/4 vid 18.30 trodde att de va stående race där då :confused: men som sagt inte en HOJ i sikte de var bara att åka hem igen, fick stanna på rasbomacken för att pula in sommarhanskarna på motorn & ta en kaffe på macken!!
Ruggit kallt...... :eek:
Som sagt man är ju så jä... sugen på att få rejsa av sig...(snacka om kör... kille) kom i allafall FÖRST TILL LUNDA de ni.........
Hur som helst vad händer på Lunda i sommar?
Tackar för svaren ang Rörken.... Hadde väl annars ståt där själv med min fiiina R6:a i snöyran ensam men först igen... !!! :rock / Micke

:gråta du/ni vinner...... om de snöar i morgonbitti så tänk på mig för då kanske jag är FÖRST på ringen för ingen annan är väl så ...!! Bild bevis kommer........ :squid
Men jag kanske var först att krascha hojen denna säsong, för ca 4 veckor sedan, en stressad snubbe gjorde vä sväng framför mig :eek: han aldrig ens bromsa.... Resultat: Soper av min gammla Yama FZR 600R 94:a samt fyra brutna höger fingrar..... har precis blivit av med gipset, hämtade då R6:an bums, kan inte riktigt nypa fr bromsen ännu men de funkar med lite avstånd.... :crash beviset är mitt skrapade ställ (coolt) ha ha...
Vi syns vid pumpen...../Micke

Last edited:
Back