Lurad på köp o sälj

Claesson

Fullmåttad sällan måttfull...
Gick med
16 May 2007
Hoj
Grusbus
Eventuellt.

Sedan jag betalat for nagra kapset har jag inte hort nagonting pa en manad, nagon som vet om denna person finns pa riktigt? Jag ar i Colombia nu vilket ligger lite off, men hog tid o hora sig for. Betalning skedde via bankoverforing.

!!! Borttaget, editerat. !!!

Annonserna e borta nu, men dem kanske forsvinner automatiskt?

Last edited:
Skulle jag väntat en månad skulle jag anmält..

Får väl se. Reg 2009 är väl bra.
Noll inlägg eller annat: mindre bra?

OM det är han på bilden så är det väl mindre bra, är detta hans startnummer kan man kanske kolla upp han.

Fick tag pa ett fungerande tangentbord nu! Jo ja har granskat siffrorna dar ocksa.

Fan.

Ja har ju ett kontonummer. Nagon med erfarenheter?

Ja har en egen erfarenhet, blast pa blocket pa samma satt, polisanmalde, fick svar efter ett halvar fran snuten att det ar ett schlan som stog pa kontot som hade straff pa massa grejer varvid mitt fall inkluderades o det hade bara runnit ut i sanden. (med reservation for att detta e inte helt exakt ratt)

Forsokte fa tag pa aklagaren 10 ggr innan ja gav upp. Kanske skall ta tag i det har igen...

Finns en lang harrang text dar affaren gjordes upp, jag gjorde overforingen pa utsatt tidpunkt, efter det ingen kontakt vilket ar orovackande.

Startnummer, kontonummer vager nog tyngre.

Jo ja hoppas det loser sig..

han skriver såhär i en tråd:

2011-01-01
Tack för info, har även bokat mig på LMS, men när jag registrerar mig, står det att datum kommer senare. Är det säkert att det är 28/29 april?

och en annan tråd skriver han på danska ?

2012-04-06
Ricambi Weiss
lige en lille advarsel...

handel IKKE med Ricambi Weiss, jeg købt i efteråret 2010, en del forskellige race del til min daværende banehoj. r6. i den forbindelse fremsendte de en faktura til betaling på ca 600 euro, som jeg betalte. (fragt var ca. 169 euro)

da jeg modtog varerne, fremgik det, at det faktiske fragt beløbet kun var 68 euro, jeg havde altså betalt 121 euro for meget.. jeg skrev herefter til dem, og oplyse at jeg ville få de 121 euro tilbage........

ett tag mellan trådarna, kan kontot blivit kapat ?

Last edited:
Telefonnumer, minns ej. Jag ar van av epost...

Intressant med det dar med svenskan danskan, med mig var det danska som talades. Kapat konto later lite rimligt..

AnkanOne, later folk dig betala i efterhand? Nar du fatt komma dig hem fran posten o granskat delarna pa koksbordet?

Nu har jag fatt svar, fem veckor efter genomford bankoverforing, sa allt ar val bra. Han hade vart hemifran en tid, sa kan det va, tydligen.

Det har aldrig varit nagon bradska for mig med affaren och det har vi varit overens om, men detta har val kanske tagit lojlig lang tid, men men. Ja vill verkligen inte svart-mala nagon.

Allt bra, se om man kan stanga traden pa nagot vanster.

Claesson - San Andres, Colombia.

Det är väl inte bra nu med det!
Vänta till du har grejorna hos DIG innan du säger att det är bra.

Den där jävla banksekretessen tillåter väl ingen info om personen bakom kontot heller?

Nu har jag fatt svar, fem veckor efter genomford bankoverforing, sa allt ar val bra. Han hade vart hemifran en tid, sa kan det va, tydligen.

Det har aldrig varit nagon bradska for mig med affaren och det har vi varit overens om, men detta har val kanske tagit lojlig lang tid, men men. Ja vill verkligen inte svart-mala nagon.

Allt bra, se om man kan stanga traden pa nagot vanster.

Claesson - San Andres, Colombia.

Varför stänga innan du fått grejerna?

Senaste aktivitet idag 09:32

He's home :) Hoppas det löste/löser sig.

Personligen skulle jag inte godkänna någon ursäkt 5 veckor senare, ville han ha förskott så är det en blåsning TS ville nog betala sina tusenlappar för ett kåpsett då och inte i vår.

Enda gången man bör betala i förskott är väll med paypal tex. Där har man ju en rätt bra säkerhet.
Hoppas det löser sig!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...