Lurad av kameraexperten.

sacus

allt är en gråzon
Gick med
27 Apr 2005
Hoj
Suzuki 1200s Bandit-02
Jag beställde en playstation 3 enhet av nämnda företag för 3 veckor sen men inte fått någon leverans:mad:. Pengar drogs från kontot efter 2 dagar men ingen enhet har dykt upp än:huvet :gnissla :huvet :4skrika . Läste på pricerunner idag att man inte ska handla hos kameraexperten p.g.a uteblivna leveranser. Hepp då är man nästan 5ooo kr fattigare:gråta det var barnens julklapp det:finger . Är det någon mer som har handlat hos K.e? Någon mer som blivit lurad?:gnissla Jag antar att det är läropenger det här:kulspruta

surt, jävligt surt... lägg bajs i deras brevlåda och hoppas att de lär sig.

Polisanmäl det hela snarast.
Ifall du betalde med kort så prata med din bank/kortföretag. Ibland kan man få pengarna tillbaka vid bedrägerier.
Har polisanmält , har även pratat med banken för att reklamera köpet och har skickat mail till k.e för att makulera köpet. Det kan vara kört men man får hoppas in i det sista:(

Det kan bli mer än bajs:mad:

polisanmäl och bajsa i brevlådan då?:va lämna därtill ett brev bestående av barnförbjudna ord och en befallning om att varan snarast ska överlämnas så får vi hoppas att det löser sig.

nätbedrägerier... man blir förbannad!:mad:

polisanmäl och bajsa i brevlådan då?:va lämna därtill ett brev bestående av barnförbjudna ord och en befallning om att varan snarast ska överlämnas så får vi hoppas att det löser sig.

nätbedrägerier... man blir förbannad!:mad:
Jag har nu fått lära mej den hårda vägen:huvet :arsele .

Jag har nu fått lära mej den hårda vägen:huvet :arsele .

förhoppningsvis tänker du dig för nästa gång tack vare den här erfarenheten, men man kan ju ändå hoppas att det löser sig i slutändan. läxan är lärd, tror jag. om du sen verkligen förlorar både pengarna och konsollen så är det ju bara ytterligare straff som inte behövs eftersom du redan lärt dig.

förhoppningsvis tänker du dig för nästa gång tack vare den här erfarenheten, men man kan ju ändå hoppas att det löser sig i slutändan. läxan är lärd, tror jag. om du sen verkligen förlorar både pengarna och konsollen så är det ju bara ytterligare straff som inte behövs eftersom du redan lärt dig.
Så är det :mattias

Ring Plus och låt Jerker Olofsson ta sig an de där patrasken! :machinegu
Det blir ett ordentligt kast i tunnan! :stop
Lycka till och hoppas det löser sig! :tummenupp

[YOUTUBE-ID]wNj_6a-I6rQ&feature=related[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]a6MfNE7uF0E&feature=related[/YOUTUBE-ID]

allvarligt. skicka ett paket bajs åt dom, skriv en lapp att de kommer fortsätta så länge du kan skita och du inte får några grejer :D

handla av din lilla lokala handlare istället,kanske lite dyrare men du blir inte av med HELA beloppet iallafall.........plus att du har lättare att reklamera och lämna in om det blir fel på varan

allvarligt. skicka ett paket bajs åt dom, skriv en lapp att de kommer fortsätta så länge du kan skita och du inte får några grejer :D

:rofl

att skicka ett paket bajs i veckan tills du får ditt Playstation 3 plus några spel som ränta röstar jag på!

Jag jobbar på Swedbank, många, många som blivit lurade.
Många tråkiga historier har man fått höra, en hel del vars jul blivit förstörd.

Verkar tyvärr vara rätt så kört
Saxat från blocket

Nätföretag kan ha lurat minst 350
Sverige 19 dec 17:41

Minst 350 personer har hört av sig till polisen med anledning av härvan kring internetföretaget Kameraexperten. Anmälningarna handlar om köp av olika elektronikvaror för mellan några tusenlappar och 25.000 kronor, uppger SVT Rapport. Varorna har betalats men aldrig levererats. En man har anhållits i sin frånvaro misstänkt för grovt bedrägeri.

Back