Bara för Lundh att slå en signal till Gresini 
http://www.motorcyclenews.com/MCN/s.../July19-rea-not-worried-by-moto2-axe-rumours/

http://www.motorcyclenews.com/MCN/s.../July19-rea-not-worried-by-moto2-axe-rumours/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har inte läst att någon påstått att det är en slump men att "bara" komma topp 10 ger väl knappast något eko hos de större teamen, eller?Nja,,, fått till det en gång. det är ju trots allt 30+30+30+30+10+Race körning så att det är en slump är inte riktigt.
och att nå topp tio är att leverera.
Bara för Lundh att slå en signal till Gresini
http://www.motorcyclenews.com/MCN/s.../July19-rea-not-worried-by-moto2-axe-rumours/
Moto3 körs redan i år i 125GP klassen i SM. Moto2 känns väl inte så aktuellt kanske... bra mycket dyrare än SST600.I ett längre perspektiv då...? Finns planer för införande av Moto3 och Moto2 i Sverige och Skandinavien...? Finns förutsättningar och ekonomi för detta...? Vill vi ha framtida MotoGP-förare så är detta nog den enda vägen, tyvärr...
Någon som har koll på hur bra WSS teamet är?
Svårt för en svensk att få spons/styrning av stora företag.
Alldeles för liten marknad.
Satsar man på en finne eller norman, så ger det bra pr i hela norden.
Satsar man på en svensk, så ger det bra pr bara i Sverige.
Sorgligt men sant.
Tror jag.
Det tycker jag också. Att harva i Sverige mer än något år när man är med i toppen är bara kontraproduktivt. Ut i Europa bums, skitsamma vilken serie, och sen jobba sig upp därifrån.Lund gör helrätt som inte kommer hem utan stannar i europa. Och ja hoppas innerligt det kommer fler svenskar som gör lika dant.
Alatalo;5598557I ett längre perspektiv då...? Finns planer för införande av Moto3 och Moto2 i Sverige och Skandinavien...? Finns förutsättningar och ekonomi för detta...? Vill vi ha framtida MotoGP-förare så är detta nog den enda vägen skrev:Moto 3 kan man åka i Sverige om man vill men inget land har lagt ner 125gp. Spanien är det enda land som kör nationell moto2 och då med lite andra regler än VM. Tror inga fler nationella mästerskap utom japanska och AMA skulle ha en chans att få ett rimligt stort startfält med moto2 då det är så hysteriskt dyrt.
Tanken med Moto2 var ju den motsatta, men det kanske är billigt i relation till den värsta 250:n man kunde leasa?...med moto2 då det är så hysteriskt dyrt.
Tanken med Moto2 var ju den motsatta, men det kanske är billigt i relation till den värsta 250:n man kunde leasa?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Richa blickar framåt mot 70 år i branschen
Bike var på plats på Richa ... |