Lunda ?

Lennart

finns även med tinnitus !
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Buell XB12Ss
Har torsdagsmyset börjat ännu ???

Jag längtar ju efter att ligga i gräset och lyssna
på den ljuva musiken = radfyror alltså !! :D

Skulle dessutom vara skoj att få träffa lite UA-RR folk.
Jag känner mig lite ensammen här ute vid kusten :(

:tummenupp Kom in till stan och åk med då det blir köra småvägar så slipper man vara ensam o åka bland alla nya R1 o eldklingor så får vi försöka köra ifrån dom posörerna med FZR:erna(men det blir jävligt svårt) Lunda vet jag inte om det har varit nån körning på än men vi var dit o körde för några veckor sen. :squid

Lunda...

Hm! Vad jag har hört så går det inte att köra där mer, massa såg spån på banan... Men det är vad jag har hört på omvägar.... :confused:

Re: Lunda...

Jason skrev:
Hm! Vad jag har hört så går det inte att köra där mer, massa såg spån på banan... Men det är vad jag har hört på omvägar.... :confused:

Det låter underligt med tanke på detta:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=9073

De torsdagsrace som varit hittils har inte varit på Lunda.

Edit: Bild på hur Lunda såg ut den 21/4:
049.jpg

Limpan skrev:
:tummenupp Kom in till stan och åk med då det blir köra småvägar så slipper man vara ensam o åka bland alla nya R1 o eldklingor så får vi försöka köra ifrån dom posörerna med FZR:erna(men det blir jävligt svårt) Lunda vet jag inte om det har varit nån körning på än men vi var dit o körde för några veckor sen. :squid

Får nog försöka göra en repa in till den stora staden nån kväll då.
Problemet är att jag jobbar nästan alla helger så det åks mest på
vardagarna. Dessutom så hittar jag inte ett skit i Uppsala !
Jag är inflyttad hälsing ! :hej

Re: Lunda...

Jason skrev:

Det fanns lite sågspån på taxibanan på andra sidan vägen, bortanför betongtrummorna (den delen som används som parkering).
Ingenting på själva flygrakan.

En bild ifrån 10/5 -03

Bifogat

• Image21.jpg
    Image21.jpg
    42.2 KB · Visningar: 45
Last edited:
Re: Re: Lunda...

Wiseguy skrev:
Det fanns lite sågspån på taxibanan på andra sidan vägen, bortanför betongtrummorna (den delen som används som parkering).
Ingenting på själva flygrakan.

En bild ifrån 10/5 -03

:tummenupp

Wiseguy -----> vad är det för skumt bakdäck din polare med Ninjan har? Känner inte igen mönstret.....

När blir nästa träff på Lunda? Vill gärna åka dit o fota och höra det ljuvliga ljudet av motorcyklar som varvar.

Det är inget klart datum ännu, men så snart som möjligt. Vi måste ha våra tävlingsFunktionärer klara och godkända innan vi börjar. Men jag skulle tro att det dröjer några veckor än. Men hav förtröstan.....det kan bara bli bättre o bättre.

Flera som är intresserade att utbilda sig till tävlingsfunktionärer?...ni är mkt välkomna att anmäla ert intresse till URMCK. Vi behöver mkt hjälp och entusiasm nu om vi ska få behålla Lunda efter de två provåren. Det är det väl värt!!? ellerhur.

Ju fler funktionärer som finns ju mindre blir det att göra för alla och därmed lättare att få allt att gå runt. Utan ER går vi inte runt!

Dessutom måste det hållas med utbildad Sjuk"syster"/Undersköterska varje gång...ÄR DU DET? meddela det och var med på Lunda Racen framöver, dina kunskaper behöver närvara och förhoppninsvis inte behöva utnyttjas.

Är det något annat du kan bidra med? Ja meddela det oxå all hjälp vi kan få är GULD värt.

/Carola (URMCK)

Pga de enligt min mening knäppa kraven på lösenordet på URMCKs hemsida så har jag glömt bort det. :mad: Försökte därför registrera en ny användare (n'Lasse) men det funkade inte! "Unhandled exception..." nånting... Hjälp!

Jag vill iaf bli funktionär! :fakta :tummenupp

Hej

Jag kan tänka mig att funktionära nångång samt att fröken Lila här är utbildad USKA....

/

Jag testade med .se, .com och .nu! :rolleyes:

EDIT: Jag kommer inte heller på mitt lösenord! :mad:

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...