Lunda Shootout 20 maj!

Kalasväder och jättekul.
Inget problem med fäste heller. Tyvärr pajade jag kopplingen, så det blev bara fyra repor.
Fyra hundradelar från personbästa i alla fall trots vinteruppehåll och motvind :tungan

Håller med dig Nordman.
Skitrolig dag och med trevliga nya och gamla hojkompisar. :-)
Fick dessutom med sig 2 st 8:or och 2 st 1,50 fötter på opreppad bana hem, vilket känns kanon.
Hoppas det inte var allt för jäkligt hem i trafiken med din trasiga koppling.

Last edited:
Tack grabbarna på två hjul att jag fick vara med och gasa bredvid er, riktigt kul :)

Kul att det var så många balla hojar som spred välljud på banan, buller sa någon men musik tycker jag:tummenupp
Mer hojar än förra året, ja mera bilar med för den delen så det verkar som vi ska fortsätta med Lunda en stund till och preppningen den lilla som nu var kommer vi limma längre ut 12 aug så slipper vi på plattan få ont i magen när ni jazzar iväg...fästet var bara 70% av förra året. Lelle Nitroz teori var att asfalten var för kall så här tidigt på året, sen kanske man ska hitta en enkel uppdelning på hojar med och utan överladd kanske ?

Som vi brukar säga vi är billiga och dåliga men försöker ha roligt:D

Om det nu ska delas upp i två klasser tycker jag nog det är bättre att dela upp det i orginal sving eller förlängd sving då det har större betydelse fast det är ju bara min åsikt tack för ordet :glömdet
Annars måste jag tacka för en helt suverän dag kommer garanterat nästa gång och hoppas då på ännu fler hojar :yoparty

Det var första gången jag körde, dock inga kanontider. Och jag tycker det var hur kul som helst:hihi. Jag kommer också att återkomma med min gammla CBX,

// Peter

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!