Lunda sönd 21/9

Gandalf skrev:
Snäll??? :confused: :confused: :confused: :confused:

Nu förstår jag inte?
trodde det a nån maträtt

Nä, snälla killar får inga tuffa tjejer! :fakta Vi vill ha råa coola killar med stora musk.. eh hojar.. som e hårda.. Lugna ner dig Frida! Sluta fantisera om drömkillen nu! Inse att alla killar egentligen är riktiga mjukisar. *snyft*

gpf skrev:
Jag spelade ju bara med på din kommentar om att du bara var "en vanlig tjej".

Edit: fast jag kanske skulle skrivit "kanske lite" ;)

Jo men du gpf! När du skrev "Skingra er! Här finns inget att se!" eller nåt liknande fick jag denna bild framför mig: Frida står i mitten av en klunga pojkar (*dregel*) som är alldeles tokiga i mig (in my dreams..) och så kommer gpf med värsta megafonen och skriker enl ovan. Men det var visst inte så du menade. Isf är jag ledsen om min fantasti skenade iväg och jag sårade dig på nåt sätt..

Frida skrev:
Inse att alla killar egentligen är riktiga mjukisar. *snyft*
Japp så är det!
Vi är som en frotté morgonrock en söndagmorgon.
Bara sätt på och gå och lägga sig på soffan! :notme

Frida skrev:
Nä, snälla killar får inga tuffa tjejer! :fakta Vi vill ha råa coola killar med stora musk.. eh hojar.. som e hårda.. Lugna ner dig Frida! Sluta fantisera om drömkillen nu! Inse att alla killar egentligen är riktiga mjukisar. *snyft*

Men om man har STOR mage så borde det kompensera upp dom stora musklerna man inte har :cool:

Söder skrev:
Japp så är det!
Vi är som en frotté morgonrock en söndagmorgon.
Bara sätt på och gå och lägga sig på soffan! :notme

Nä nu har du nog blandat ihop allt. Först lägga sig på soffan, sen sätta på :fakta :D

Gandalf skrev:
Men om man har STOR mage så borde det kompensera upp dom stora musklerna man inte har :cool:

En stor ku.. eh hur stavas det nu.. kubik!.. kan nog kompensera för det mesta :p

Nä, man får väl hålla sig till tjejer om man inte vill ha nån softis. :slicka Tjejer är hårda, bilar är mjuka :confused:

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back