Lunda på torsdagar!!??

Kamikaze kid skrev:
Men jag dök ju upp i alla fall....
Skoj va?

japp det var det ju. Och när du stack så gick jag, Mia, Magnus, Ström1, Ströms båda döttrar, Ina, Peter, Carola, Thomas och folk ifrån SHRA och letade efter min jävla mc nyckel..... Jag hade den satt fast med en karbinhake i ryggsäcken och ändå lyckades den lossna......

Ina hittade den tillslut i det höga gräset... :tummenupp

Tack allihopa för hjälpen...

Lotta skrev:
japp det var det ju. Och när du stack så gick jag, Mia, Magnus, Ström1, Ströms båda döttrar, Ina, Peter, Carola, Thomas och folk ifrån SHRA och letade efter min jävla mc nyckel..... Jag hade den satt fast med en karbinhake i ryggsäcken och ändå lyckades den lossna......

Tur där med Nyckeln, och skönt att vi fann på den!

Kändes konstigt att för första gången bara stå på sidan av och kika på rejsen :3freak

Jag måste rejsa... tydligen dessutom pågår det vad om vem som kan vinna rejs eller inte utan min vetskap... det måste man ju stå upp för o visa att man kan...;) Nästa gång måste jag köra lite..... :tungan
Nån som har ett juste åk att låna ut så jag kan vinna cupen :hihi

Bluegreengrey skrev:
Tur där med Nyckeln, och skönt att vi fann på den!

Kändes konstigt att för första gången bara stå på sidan av och kika på rejsen :3freak

Jag måste rejsa... tydligen dessutom pågår det vad om vem som kan vinna rejs eller inte utan min vetskap... det måste man ju stå upp för o visa att man kan...;)

Hamburger-cup? Jag är nästan säker på att Brinken är inblandad... ;-)

mvh

Kul att ni blev så många.
Jag drog till Katalin & tog några öl efter grillningen & till skillnad från Lotta så försvann mitt busskort & bussen jag skulle ta kl 00,53, den gick kl 00,30 :confused:

Så, det blev en taxi hem.

Billig kväll :4skrika

Lotta skrev:

Det var ju en jäkla tur att ni hittade den då!
Håll i grejjorna Lotta! :hihi

Lotta skrev:

Ja gud vad skönt ni hittade nyckeln.
Sådana saker får en bara väldigt sur på sig själv : )

Lotta skrev:
letade efter min jävla mc nyckel..... Jag hade den satt fast med en karbinhake i ryggsäcken och ändå lyckades den lossna......

Ina hittade den tillslut i det höga gräset... :tummenupp..
Börjar bli dax för senilsnöre eller sen stor kloss :rofl

Lotta skrev:
letade efter min jävla mc nyckel..... Jag hade den satt fast med en karbinhake i ryggsäcken och ändå lyckades den lossna......
O jag som tänkte härma dig med haken...
Du jag hoppar nog det!
Lotta det e någe skummt med den där platsen för sist jag var där så tappade jag kedje låset...Man tar ju sig lika långt utan det som utan nyckel :huvet

Någon mer som tappat något för att bli hindrade från hemfärd??? :(

Lindén skrev:
Någon mer som tappat något för att bli hindrade från hemfärd??? :(

För många år sen tappade jag förståndet och det hindrde mig från hemfärd efter en kväll på stan :rofl

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna