Lunda på torsdagar!!??

Då var det torsdag och dags för Lunda igen. Några som är intresserade av att åka ut. Själv är jag osäker eftersom jag har huvudvärk, halsont och feber..och det nog vore bäst att hålla sig hemma, även om det är trist som faaaeen...

Lotta skrev:
Då var det torsdag och dags för Lunda igen. Några som är intresserade av att åka ut. Själv är jag osäker eftersom jag har huvudvärk, halsont och feber..och det nog vore bäst att hålla sig hemma, även om det är trist som faaaeen...

Pertan skrev ju samling vid pumpen 17,30 den 11/8 tidigare i den här tråden.

Just nu regnar det härute i bushen men blir det bättre väder kanske vi dyker upp!

Japp, och det hade jag glömt bort. Det var ju längesen han skrev det, det var väl bra att jag påminde....... :)

Lotta skrev:

Undanflykter... :rolleyes:

Själv så kan jag inte hänga med pga att oljekylaren är demonterad och skall ersättas av en som inte läcker!
Den såg så ledsen ut sist när Ullis å jag åkte till Lunda och den stog där å droppade.... :(
Tragiskt faktiskt! :gråta

Lotta skrev:
Den där kommentaren kostade dig din fru en halvtimme i morgon.... :)

Men jag får jobba för den halvtimmen.....

Ha!

Stackars henne!
Se du till att vara frisk så går vi ut på stan och tar en god öl sen och skrattar åt alla andra som ser konstiga ut! :tummenupp

Här blev det inte uppehåll förrän vid 19:30 tiden så jag bangade Lunda, tog en tur på småvägarna runt Vallentuna-Kårsta i stället, mörkt spegelvisir var ingen höjdare efter 21:30, fick puttra långsamt och spotta mygg från Karby.

Dock vart jag riktigt nöjd med halvljuset jag fixade i vintras, har inte haft tillfälle att köra i mörker tidigare.

Lindén skrev:
Kostar det o vara med o rejsa då?

Ett kedjelås typ

Tur att det gick som det gjorde, när kedjan trillade av för dig. Att du inte låg med rullen i botten, det kan både bli dyrt och smärtsamt sånt där, när kedjan sprätter runt okontrollerat.

Men vem vann, jag antar att du lämnade W.O. vid sista racet, bäst av 5. :tungan

Till er alla andra bangare, kan jag meddela att Lunda var TORRT ända fram till "stängningsdags" vid 21.00

mvh

X-Expert skrev:
Ett kedjelås typ
mvh

ASG :rofl :rofl :lol
Nej fy fan så surt det blev men nu e jag hemma :banana

Skönt att det inte blev värre än det blev :)
Jo det blev WO vi får tat nästa torsdag då med najjat lås :tummenupp

TACKAR o :Bugar för hjälpen med o leta rätt på låset även fast vi ej hittade det

I morgon är det torsdag och tropisk värme, så vi är ett par som tänker ta en tur ut till Lunda imorgon. Vi tänkte träffas vid Max fyra mackarna i vanlig ordning.........kl 17.15.

Säger som Redan...

kram, kram

Lotta skrev:
I morgon är det torsdag och tropisk värme, så vi är ett par som tänker ta en tur ut till Lunda imorgon. Vi tänkte träffas vid Max fyra mackarna i vanlig ordning.........kl 17.15.

Säger som Redan...

kram, kram
Jag kommer till Max
kram, kram

Kamikaze kid skrev:
Olje läckan är reparerad så vi kanske kommer...

Kram kram

Ok.

Kommer frugan att köra själv ut?
Vi har väl inte så bråttom ut så det kan hon väl göra?

Kommer inte i kväll upptagen med skytte på älgbanan dax för det årliga provet.

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna