Lunda nu på Torsdag (15/7)

Silwer skrev:
jo den gick väl inte som ett skott, men kul att se lite äldre hojar köra iaf.
En ann skulle ju inte vågat visa upp sig så.
Nej, du verkar ju sakna min starka personlighet och självdistans.. :tungan
Du har ju fortfarande inte vågat dig fram för att säga hej..

Silwer skrev:
Jag håller mig nog för mig själv.

Men bäste Silwer, du ju komma fram någongång och hälse på - vi är faktisk trevliga och vi har roligt ihopp oxå...

Jag börjar bli bekymrad för dig - om du endast kan sitta och hacka fram för en dator.. :D

Kreuger skrev:
Var och när? Hur gick det till? Erkänt?

Är det nån som kan berätta hur man gör för att åka lagligt mer än 500 meter åt gången på en R1a? Det enda jag kan komma på är att köra i shorts och ha tjejen man älskar bakpå, då tar jag det lugnt.

Jag tror att det mest är de här som bryter "bara lite" mot trafikreglerna som mest åker fast för polisen. (De är ju samma personer som stannar, säger förlåt, ser väldigt skyldiga ut och har jättedåligt samvete för sin lagöverträdelse) Själv har jag filosofin att om man kör tillräckligt fort så hinner man inte se dem och de hinner aldrig ifatt. :yoparty

Vem är tjejen du älskar då? :rofl

Ugluk skrev:
Vi som bryter "bara lite" mot lagen överlever och lär oss dessutom med tiden var Bröderna Grip har sina jaktmarker..

Skriver lite om det där i privata forumet om civilpoliser nu tänkte jag....

M:et, Den där andra diskussionen tar vi inte här :fatta!

Ugluk skrev:
Borde man inte vid det här laget ha lärt sig att ta det lugnt till och från regelbundna motorevenemang? :va

Synd på lappen ivf, vet vad du går igenom..

Sant men det var typ i tierpen dom tog mig så det var ju en bit ifrån dom kom ifrån gävle hållet å skulle mot usala o dom tyckte jag gasade lite väl friskt ut på e4:an =(

Lindén skrev:
Sant men det var typ i tierpen dom tog mig så det var ju en bit ifrån dom kom ifrån gävle hållet å skulle mot usala o dom tyckte jag gasade lite väl friskt ut på e4:an =(
Ah. Det är skillnad. Tycker dom ibland är lite väl nitiska på relativt "säkra" vägavsnitt.. Som E4:an.. *host*

Ugluk skrev:
Ah. Det är skillnad. Tycker dom ibland är lite väl nitiska på relativt "säkra" vägavsnitt.. Som E4:an.. *host*

Hehe jo sant men det var en söt mc flicka iaf som stannade mig o dom skall ha all beröm dom kan få att inte jag visste hur mycket soppa det var kvar satt o körde på reserven =(

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025