Lunda 20061010

043038

Last edited:
49372

Last edited:
04043

Last edited:
Milla skrev:
2530801 Fast nu är det ju jag som fotat *s* Han glömde visst skriva det, min kära vän Thygod...:rolleyes:

:krama

SO SORRY!
Naturligtvis är det allas vår superfotograf Milla som varit i farten...

Glömde en bild, Ingel sköt ju kylaren... såna bilder får man ju inte missa... :D

Last edited:
Fina bilder milla..som vanligt! Tack för sällskapet igår på svea,hoppas dom som helt missat tiden slöt upp senare:)

Last edited:
Lurch skrev:
2532360 Okej, jag bara undrade eftersom bilderna ser lite gryniga ut. Testa att välja lite olika ISO-lägen och se om det blir nån skillnad!

Jo dom är lite gryniga men det beror inte på ISOläget...
Snarare gluggen... Har bara originalgluggen och ett 70-300 zoom objektiv
och original gluggen släpper inte in sådär överdrivet mycket ljus...
Framförallt inte om man zoomar max.. Och original blixten... Inte ens värd att
kalla blixt... Kör man inte ISO 1600 så blir bilderna kolsvarta på mer än 1m.
Så anledningen till att dom blir gryniga är för att jag är tvungen att dra
upp ljuset enormt mycket vid efterredigeringen... För att man ska se vad det
föreställer.. Ev. så kommer en ny glugg som är anpassad för situationen till våren..

Lurch skrev:
2532360 Okej, jag bara undrade eftersom bilderna ser lite gryniga ut. Testa att välja lite olika ISO-lägen och se om det blir nån skillnad!

Visst är det kul att fota? Jag har några bilder lite tidigare i tråden! :tummenupp

EDIT: I den "riktiga" Lunda-tråden alltså...

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2380699&postcount=245

.

Alla bilder?
Hmm, ja det va ju tråkigt att höra. Jag var inte med när Thygod la upp bilderna och han tog med alla, även dem jag inte är nöjd med, så visst finns det bilder som inte är helt i fokus, och andra misstag. Jag är nybörjare, tredje gången jag fotar nu, och då snackar vi inte bara stunt utan överhuvudtaget...
Som jag sagt förut, så länge grabbarna som kör e nöjda så e jag nöjd..

Back