Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad räknar du som city?Och vilken tid brukar du äta?Jag kan ge dig massor av tips bara jag får svar på dessa frågor först så jag inte behöver dra en massa ställen som öppnar 11,00. mvh//jackePULVER skrev:där man kan få i sig ett stadigt mål husmanskost och helst inte till några fantasi priser /fredrik
ktmjacke skrev:Vad räknar du som city?Och vilken tid brukar du äta?Jag kan ge dig massor av tips bara jag får svar på dessa frågor först så jag inte behöver dra en massa ställen som öppnar 11,00. mvh//jacke
Mattias skrev:Popps på Malmskillnadsgatan (vid Johannes brandstation) är alla MC-buds stamställe.
Ok,du är inte byggjobbare då iaf.Finns ett kanonbra ställe som knappt syns,det ligger mitt på huset efter åhlens upp emot rondellen.tror det heter nåt med sergel eller 54,kommer inte ihåg,men går du där o kollar så lär du se skylten.Massor av olika val o rediga portioner,bra salladsbuffe.Ligger på andra våningen.Annars finns det ju gamla allemans bar,som jag tror bytt namn nu.Det ligger i korset malmskillnadsg och mäster samuelsgatan.Är personligen inte så förtjust i nåt ställe mitt i stan,lite sviktande husmanskvallitet där tycker jag.Vill du äta riktigt gott så får du ta ledigt halva dan o åka ut till det nyrenoverade o ägarbytta lisma park efter lännavägen,gryyyyyyymt gott käk där nu.PULVER skrev:helst inte så långt från sergels torg men äter väll mellan 11-14.

ktmjacke skrev:Ok,du är inte byggjobbare då iaf.Finns ett kanonbra ställe som knappt syns,det ligger mitt på huset efter åhlens upp emot rondellen.tror det heter nåt med sergel eller 54,kommer inte ihåg,men går du där o kollar så lär du se skylten.Massor av olika val o rediga portioner,bra salladsbuffe.Ligger på andra våningen.Annars finns det ju gamla allemans bar,som jag tror bytt namn nu.Det ligger i korset malmskillnadsg och mäster samuelsgatan.Är personligen inte så förtjust i nåt ställe mitt i stan,lite sviktande husmanskvallitet där tycker jag.Vill du äta riktigt gott så får du ta ledigt halva dan o åka ut till det nyrenoverade o ägarbytta lisma park efter lännavägen,gryyyyyyymt gott käk där nu.![]()
Nicke skrev:SIDA (ingång från Sveavägen toknära Hötorget) har inte så dumt käk - lite skolmatsal över det dock. Popps har jäkligt gott käk men det är ingen smalmat precis. Man måste nog vara cykelbud för att bränna allt man får i sig där.
Knepigt att få tag på schysst Husmans om jag tänker efter. Jobbade i tre år i korsningen Kungsgatan/Norrlandsgatan. Den bästa och godaste maten tyckte jag var Sawadee i Kungshallen. Rediga portioner men Thaimat alltså... NK har förresten jäkligt bra lunch men ingen höjdare att gå dit prick klockan 12.
Dee_cati skrev:Lions på sveavägen är ruskigt bra, stora portioner får man också. Hur långt det är till sergels torg vettefan men det finns väl taxi om inte annat.

Nicke skrev:
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |