Lugnt.............

Jag hänger på ett par engelska forum och skillnaden på nivån är enorm, man är trevlig mot varandra och försöker hjälpa även den som inte har varit med så länge, ingen mobbning öht.
Riktigt trevlig stämning helt enkelt.

Kör dessa sidor åsså sådan där oerhört irriterande pop up-reklam?
 
Om folk kunde bli lite mer OT kanske humornivån höjs :hihi
 
Men för helvete!
Det är för fan den tristaste och sorgligaste tiden på året, mörkt och djävlligt och en ren plåga att nödpendla med hojen i regnet och så ska ni sitta här bakom tangentborden och gnälla. Ha lite tålamod med oss frusna själar.
D E T Ä R D A G S A T T G Å I I D E just nu. Bara slösufra lite på SH och dricka glögg.
Och så ska ni börja diskutera besöksfrekveneser och återväxt på SH.

När det gäller aktiviteten bidrar nog både Facebook och återväxten av sporthojsåkare som nämnts.
Facebook är skit och det är bra att alla spissstrudar hellre hänger där än här på SH.
Jag trivs på SH just för att det inte är FB.

Popupreklams-skiten är en skam för alla inblandade parter - och en särkild plåga för oss som bara använder mobila enheter. Hoppas att Egmont kodar om så att uppenbart mobila läsare slipper pop-up:en till nästa gång.

Eftersom jag nu har uppfyllt "förståndig-uppoffrande-medmänsklig-präktig-unicefhoj-insamlare-kvoten" för i år ber jag att få utlova en djävla ström av oseriöst Speedster Cup-relaterad skitsnack under 2015.
 
Mc generellt tror jag är nedåt, speciellt umgänget. Före Facebook... Typ. Och speciellt nischen Sporthoj är absolut nedåt då det blivit en rikemansgrej känns det som. Kanske att Sporthoj ska bredda profilen för att få fler besökare som vill snacka?
 
Sport&kromhoj.com:crash
 
Man slipper all popupreklam med tapatalk så jag använder hellre mobilen än datorn. Kikade in på datorn en snabbis idag och la ner det direkt när jag såg den där reklamen man måste klicka ner. Onödigt att irritera sig på småsaker kanske men eftersom det går att slippa så fortsätter jag med tapatalk. SH är kul att hänga på för att folket är roligt och delar mitt intresse. :)
 
......
Eftersom jag nu har uppfyllt "förståndig-uppoffrande-medmänsklig-präktig-unicefhoj-insamlare-kvoten" för i år ber jag att få utlova en djävla ström av oseriöst Speedster Cup-relaterad skitsnack under 2015.

Du menar Fartster Cup?
 
Varför allt Gnäll om mobila enheter? Fixa tapatalk och problem är solved ?

Btw, läste om dålig tillväxt och kan då glatt tillägga att de togs körkort i sommras direkt efter 18 dagen?
 
Hur sidan utvecklas eller utnyttjas av ägaren kanske också kan spela in, just nu är det den irriterande popup-reklamen man möts av varje gång man ska besöka sh. Särskilt irriterande när man surfar med mobilen och vill klicka bort reklamen, inte helt lätt å träffa krysset så man får snällt vänta till reklamen försvinner (därav undviker jag att besöka sporthoj med mobilen), just detta kan säkert påverka besökarantalet. Jag surfar ju inte bara på sporthoj med datorn eller liknande men jag antar att pengarna går före upplevelsen.

Det där är ju sant i kubik. Jag har de senaste dagarna haft god lust att starta en tråd som riktar sig direkt till annonsörerna. Där skulle jag skrivit något i stil med detta:

Till sajtens annonsörer och de som betalar för pop-up-reklam i synnerhet

Aldrig någonsin under de sju år jag varit medlem på sporthoj.com har jag klickat på en annons för att jag faktisk velat läsa vad ni annonsörer erbjuder. Att ni dagligen får mängder av besök ifrån mig beror såldes inte på något intresse från min sida. Jag läser ingenting på era sajter, än mindre köper jag något därifrån. Enda anledningen till att jag tyvärr hamnar på era sajter är för att NI betalar pengar för att förstöra min upplevelse av sporthoj.com. Mina klumpfingrar klarar helt enkelt inte av att träffa den där 1x1 mm fjantigt lilla stäng-knappen på telefonskärmen för att stänga er förbannade pop-up-reklam.

Är det verkligen er intention att jag ska förknippa ert företag med irritation och frustration?
 
Och har man t.o.m. varit så snäll med Eggmont att man svarat på deras pop-up-enkät så ska man väl få slippa se skiten nå mer?!

Får man be om lite anständighet i cyberspace tack.
 
Snart kommer förslaget att vi ska betala en liten summa för att slippa popup-reklamen.
Jag ser slutet för sporthoj.com ! några år till sen så har någon annan sida tagit över som är gratis eller bättre.
 
Tror inte på att färre kör sporthoj idag, säljs mindre nya men den siffran har ju i alla år varit tokkass.

Här i stan är det fullt av sporthojar men ingen som lockas av att regga sig i moralpanikens mecka.

Att kommersialisera sidan så att den skulle locka alla hojmänniskor tror jag mer blev döden.
 
Jag tycker det är lite skönare nu.
Förr var det oerhört mycket skit som passade sig bättre på fejsan än här.
 
[video=youtube;tVSnbuArFaE]https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=tVSnbuArFaE[/video]
 
Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back
Top