Det var ett J la gnäll på på er. Låt pojken ha lite roligt.
Han gör ju något kreaktivt när han e ute och kör jämfört med många andra.
KTGW JJ![]()
Jo, men lite tråkigt om hans sista film blir när han sms:ar o frontalkrockar med ett annat fordon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det var ett J la gnäll på på er. Låt pojken ha lite roligt.
Han gör ju något kreaktivt när han e ute och kör jämfört med många andra.
KTGW JJ![]()
Men lugn nu. Detta är ju en lugn tur och grabben har ju uppnått åldern där man är odödlig och bäst. Vad några gamla reliker på ett forum säger går ju inte in där!!!
Hinner du få ut 2 filmer till innan jag är tillbaka i sverige?
Jo, men lite tråkigt om hans sista film blir när han sms:ar o frontalkrockar med ett annat fordon.
Så du menar att du aldrig har SMS:at när du kört bil.
Kan nog tänka mig att lyckats hamna i samma läge ute på vägen som han när lastbilen kom.
Försök inte va så J la PK.
De va som fan va ni hakar upp er på saker!
Såg mini lastbilen långt bort å såg med att med hans fart hinner ja gått å väll över på hans sida å tbx utan någon som helst fara för mig eller han!
Lastbils föraren blinkade eller tutade inte som man brukar gö om nåt inte står rätt till eller när man ser en fara!
Ps misförstå mig inte nu!..
Hoppas de är slut tjatat om den grejen nu!!!
Jag råkade trycka gilla på ditt inlägg, men det var inte meningen så du får dra av en 1:a på betyget![]()
Jovisst, du hade gott om tid om du bara tänker på dig själv, men det är inte du som bestämmer hur lastbilschauffören kommer att reagera när han ser en hoj på fel sida av vägen.
Regel nr 1 för mc-förare: alla andra trafikanter är idioter så håll dig borta ifrån dem så mycket som möjligt.
Lovar inget men kan ju försöka
När är du tbx?
Jovisst, du hade gott om tid om du bara tänker på dig själv, men det är inte du som bestämmer hur lastbilschauffören kommer att reagera när han ser en hoj på fel sida av vägen.
Regel nr 1 för mc-förare: alla andra trafikanter är idioter så håll dig borta ifrån dem så mycket som möjligt.
De va som fan va ni hakar upp er på saker!
Såg mini lastbilen långt bort å såg med att med hans fart hinner ja gått å väll över på hans sida å tbx utan någon som helst fara för mig eller han!
Lastbils föraren blinkade eller tutade inte som man brukar gö om nåt inte står rätt till eller när man ser en fara!
Ps misförstå mig inte nu!..
Hoppas de är slut tjatat om den grejen nu!!!
Förstår det!..
Hoppas de är färdig snackat om det nu!..
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |