Bild & Video Lugn tur i GBG med lånad HD Kamera JJ(CBR)JJ

Det var ett J la gnäll på på er. Låt pojken ha lite roligt.
Han gör ju något kreaktivt när han e ute och kör jämfört med många andra.
KTGW JJ:yoparty:yoparty

Jo, men lite tråkigt om hans sista film blir när han sms:ar o frontalkrockar med ett annat fordon.

De va som fan va ni hakar upp er på saker!
Såg mini lastbilen långt bort å såg med att med hans fart hinner ja gått å väll över på hans sida å tbx utan någon som helst fara för mig eller han!
Lastbils föraren blinkade eller tutade inte som man brukar gö om nåt inte står rätt till eller när man ser en fara!
Ps misförstå mig inte nu!..
Hoppas de är slut tjatat om den grejen nu!!!

Last edited:
Men lugn nu. Detta är ju en lugn tur och grabben har ju uppnått åldern där man är odödlig och bäst. Vad några gamla reliker på ett forum säger går ju inte in där!!!

Men lugn nu. Detta är ju en lugn tur och grabben har ju uppnått åldern där man är odödlig och bäst. Vad några gamla reliker på ett forum säger går ju inte in där!!!

Jag tar åt mig allt ni skriver säger!..så där har du fel. Å nej ja tror inte ja är odödlig så lägg ner med det snacket!

Jo, men lite tråkigt om hans sista film blir när han sms:ar o frontalkrockar med ett annat fordon.

Så du menar att du aldrig har SMS:at när du kört bil.
Kan nog tänka mig att lyckats hamna i samma läge ute på vägen som han när lastbilen kom.
Försök inte va så J la PK.

Jag tycker dina filmer är rätt underhållande mot många andras här

Så fortsätt och lägg in dina filmer för jag är övertygad om att det är bra flera än jag som gillar dom :tummenupp

JJ En sak kan jag hålla med Mojja83 om.
Kan du inte försöka lägga alla filmer i en och samma tråd.
E ju bara att uppdatera första inlägget med en ny film. Så hamnar alla filmer i första inlägget.
Bara ett tips.

Så du menar att du aldrig har SMS:at när du kört bil.
Kan nog tänka mig att lyckats hamna i samma läge ute på vägen som han när lastbilen kom.
Försök inte va så J la PK.

Jag råkade trycka gilla på ditt inlägg, men det var inte meningen så du får dra av en 1:a på betyget ;)

Såg mini lastbilen långt bort å såg med att med hans fart hinner ja gått å väll över på hans sida å tbx utan någon som helst fara för mig eller han!
Lastbils föraren blinkade eller tutade inte som man brukar gö om nåt inte står rätt till eller när man ser en fara!

Jovisst, du hade gott om tid om du bara tänker på dig själv, men det är inte du som bestämmer hur lastbilschauffören kommer att reagera när han ser en hoj på fel sida av vägen.

Regel nr 1 för mc-förare: alla andra trafikanter är idioter så håll dig borta ifrån dem så mycket som möjligt.

Jovisst, du hade gott om tid om du bara tänker på dig själv, men det är inte du som bestämmer hur lastbilschauffören kommer att reagera när han ser en hoj på fel sida av vägen.

Regel nr 1 för mc-förare: alla andra trafikanter är idioter så håll dig borta ifrån dem så mycket som möjligt.

Förstår det!..
Hoppas de är färdig snackat om det nu!..

Tänka på sig själv är ju svenskt upp i dagen.

Regel nr 1 är att idioterna är mc förarna som inte tänker sig för, men man får ha i tanken att man inte syns så brukar det gå bra.

Förstår det!..
Hoppas de är färdig snackat om det nu!..

Minilastbil
Lastbilsföraren
Missförstå
Sluttjatat
Färdigsnackat

Var bara tvungen som den språkpolis jag är :krama

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka