Luftmotståndsmotorcykel

glömde visa bilden på supersport varianten av xjell-motorcykeln som jag hittade på bmws hemsida.

Bifogat

• xjellsuper.jpg
    xjellsuper.jpg
    97.1 KB · Visningar: 383
MR.duDe skrev:
2380768 glömde visa bilden på supersport varianten av xjell-motorcykeln som jag hittade på bmws hemsida.
:yoparty Ser snabb ut... :klappar

Ingen som fått tag i den legendariska gudakåpan än förresten? Vill se bild/film på den lajv.

Denna tråd får aldrig dö! Har kollat den mången gång! Tycker nu t.o.m att
O R I G I N A L E T ser ps:at ut! http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=51392&d=1086009575

Dark_Messenger skrev:
2380939
Ingen som fått tag i den legendariska gudakåpan än förresten? Vill se bild/film på den lajv.
Ingen som bor i närheten av Hässleholm? :rolleyes: http://privatpersoner.eniro.se/query?stq=0&searchword=045181533&searcharea=&what=wphone åk dit med en bärbar PC och visa denna tråd!

Last edited:
Lite väl långt från mig, annars hade jag åkt dit. Bara för att få see..:drool

Hur vet du vem som har Xjell förresten?

Han kollade väll nummret som stog i annonsen.
Men den är väll såld.
Ingen som känner sig manad å ringa han å fråga efter nuvarande ägare.
Skulle ju va sååå fränt om nån kunde åka å ta kort när dom sitter på den där hojen. Det lär ju va värt en gratis sporthojs tröja:näsblod

jens__E skrev:
2381220 Han kollade väll nummret som stog i annonsen.
Japp, det gjorde jag, och någon "lycklig":rolleyes: har nog inhandlat skapelsen med tanke på att annonsen är insatt 27 april 2004! Men genom "UR X-jell" så boede man ju kunna få regnr, och därmed spåra vad kåpan befinner sig!

väntar energiskt på att Xjell R1/gsxr nonaerodynamic betongedition kåpor kommer ut på maknaden. det lär bli fett

Ska vi gå till botten med det här en gång för alla? Den som ringer till UR-Xjell och tar reda på registreringsnummer, åker till dess nuvarande ägare med en vetekrans och bönar och ber om att få ta en idolbild tillsammans med besten får all min respekt. Då kan denne dessutom ta reda på vad det verkligen står i fronten på... ja, den där stora saken där fram.

Misstänker dock att det var någon utomjording som köpte tillbaka den... :gråta

På min mekanikers mobiltelefon finns en bild på mig brevid en Xjellkåpa. Dock var den svart.

Haha... Hur fan kan man skriva 17 sidor om en kåpa? Inte vilken kåpa so helst, utan Kjellkåpan! :D Humor på hög nivå! Lätt den roligaste tråden på SH....!! Keep up the good work!

Nu har flygplans barnschen(?) fattat att planen dra mindre såppa med luftmotståndskåpan (xjell) Dessutom behöver dom inte lapor under vingarna, alla ser när som nya planen kommer och tänder sin GIGANTISKA strålkastare och lysser upp hela rymden :yoparty

Bifogat

• dl%20767-300.jpg
    dl%20767-300.jpg
    103.8 KB · Visningar: 134
Last edited:
Ponrus_J skrev:
Nu har flygplans barnschen(?) fattat att planen dra mindre såppa med luftmotståndskåpan (xjell) Dessutom behöver dom inte lapor under vingarna, alla ser när som nya planen kommer och tänder sin GIGANTISKA strålkastare och lysser upp hela rymden :yoparty

YIEUU!! Värsta måsplockaren ju!!

Okej, vet inte om ni har sett denna redan, men här är tydligen 2007 års modell av Yamaha R1. Kallas även Yamaha Rett Xjell-EDITION... :rolleyes:

Bifogat

• r1_xjell_edition.jpg
    r1_xjell_edition.jpg
    45.5 KB · Visningar: 646
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden