AquaRelliux
Ny medlem
Japp som topic säger vad kan det vara??bra eller dåligt :kocko
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
AquaRelliux skrev:Det låter bara ifrån högra benet, är det svårt att byta de dämparna? De funkar som de ska i övrigt. Finns det några bilder eller så på hur man gör för att byta dem?![]()

AquaRelliux skrev:Jag har en RS 125. Roligt med folk som bryr sig om stav fel man slinter ofta med tangenterna men varför ska man orka bry sig om det :kocko
man gör inlägg för att man vill ha hjälp inte bättre betyg i svenska tänk snälla 
AquaRelliux skrev:Så härligt när man går in på forumet och så ser man att det är massa folk som har svarat på sitt inlägg. Men det ända problemet är att 90% är skitsnak och rättstavning som detta vore någon skola jävla. Hallåman gör inlägg för att man vill ha hjälp inte bättre betyg i svenska tänk snälla
![]()
AquaRelliux skrev:Så härligt när man går in på forumet och så ser man att det är massa folk som har svarat på sitt inlägg. Men det ända problemet är att 90% är skitsnak och rättstavning som detta vore någon skola jävla. Hallåman gör inlägg för att man vill ha hjälp inte bättre betyg i svenska tänk snälla
![]()
Word, som neger-rapparna säger där borta i amerikat.CayLe skrev:Vill du bli tagen seriöst får du skriva seriöst, svårare än så är det inte.
Solid snake skrev:Ändrade lite.![]()
CayLe skrev:"Dom" är inget ord som man använder i det svenska språket när man skriver! "De" eller "dem" är det som gäller.
"Dom" tillhör talspråket.
Varför kan jag aldrig växa ifrån 125-forumet för?
Betzy skrev:Jag som trodde det var allmänt accepterat med "dom" nu för tiden...![]()
Jaja, man ska lära sig något nytt varje dag.

|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |