Luft pys när man tryker ner fram dämparen snabbt

Det låter bara från högra är det svårt att byta dom dämparna funkar som dom ska i övrigt. Finns det några bilder eller så på hur man gör för att byta dom :rolleyes:

AquaRelliux skrev:
Det låter bara ifrån högra benet, är det svårt att byta de dämparna? De funkar som de ska i övrigt. Finns det några bilder eller så på hur man gör för att byta dem? :rolleyes:

Ändrade lite. :banana

läcker det olja?.. vad gäller det för hoj osv. Har du tx en DT så kan det vara så att det pyser från gaffelskydden. Rätt vanligt. och det är inget fel med det. men de kan pysa och bubbla lite från packningarna men det låter även lite annorlunda också.

Jag har en RS 125. Roligt med folk som bryr sig om stav fel man slinter ofta med tangenterna men varför ska man orka bry sig om det :kocko

AquaRelliux skrev:
Jag har en RS 125. Roligt med folk som bryr sig om stav fel man slinter ofta med tangenterna men varför ska man orka bry sig om det :kocko

ignorera bara solid, han är sån:kocko

Last edited:
Så härligt när man går in på forumet och så ser man att det är massa folk som har svarat på sitt inlägg. Men det ända problemet är att 90% är skitsnak och rättstavning som detta vore någon skola jävla. Hallå :4skrika man gör inlägg för att man vill ha hjälp inte bättre betyg i svenska tänk snälla :fatta!

AquaRelliux skrev:
Så härligt när man går in på forumet och så ser man att det är massa folk som har svarat på sitt inlägg. Men det ända problemet är att 90% är skitsnak och rättstavning som detta vore någon skola jävla. Hallå :4skrika man gör inlägg för att man vill ha hjälp inte bättre betyg i svenska tänk snälla :fatta!

Rättstavningsmupparna tror sig stå över alla som skriver krackigt, men de är bara att skita i dom (för jag kan inget göra iallfall)

Last edited:
AquaRelliux skrev:

Vill du bli tagen seriöst får du skriva seriöst, svårare än så är det inte.

Solid snake skrev:

"Dom" är inget ord som man använder i det svenska språket när man skriver! "De" eller "dem" är det som gäller.

"Dom" tillhör talspråket.

Varför kan jag aldrig växa ifrån 125-forumet för?

Last edited:
"På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan."

CayLe skrev:
"Dom" är inget ord som man använder i det svenska språket när man skriver! "De" eller "dem" är det som gäller.

"Dom" tillhör talspråket.

Varför kan jag aldrig växa ifrån 125-forumet för?

Jag som trodde det var allmänt accepterat med "dom" nu för tiden... :confused:

Jaja, man ska lära sig något nytt varje dag.

Betzy skrev:
Jag som trodde det var allmänt accepterat med "dom" nu för tiden... :confused:

Jaja, man ska lära sig något nytt varje dag.

Kanske allmänt accepterat inom visst kretsar.. Men det är ju inte rätt :gnissla

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...