DwD
Med lem
http://www.4strokes.com/tech/honda/snorkel.asp
nån som tagit bort denna?.skall man ersätta det med annat intag då eller?.
sitter på jobbet å spånar lite, har för mig att jag fick med den "snorkeln" i en påse med xr:en,, men man kan ju aldrig vara säker på att dom tog bort den på verkstaden när man köpte hojjen.
Gott nytt år förässten, fast det är ju inte så gott, nu har man ju ett år gammal hoj

nån som tagit bort denna?.skall man ersätta det med annat intag då eller?.
sitter på jobbet å spånar lite, har för mig att jag fick med den "snorkeln" i en påse med xr:en,, men man kan ju aldrig vara säker på att dom tog bort den på verkstaden när man köpte hojjen.
Gott nytt år förässten, fast det är ju inte så gott, nu har man ju ett år gammal hoj



