Ludvika-åka-tråd

Lutar starkt åt en vända till helgen, verkar kunna bli kanonväder då. Synd man är så djävla ivrig skulle behöva byta sulor på den innan jag kör så mycket mer, jag burnar o burnar men däcket tar aldrig slut ju:D Vill inte gärna byta innan gummit tagist slut. Förövrigt håller jag med dig Puttete fy fan för grus och det lär ju bli slutet maj innan de sopar vägarna på våra breddgrader:mad:

... Puttete är bäst och fy fan för grus .... slutet maj innan de sopar vägarna:mad:

Man kan köra lite försiktigt så här i början. Det är bra av flera orsaker, grus och ringrost t.ex.

Om jag hinner ska jag köra nån liten sväng i helgen.

Minne som en guldfisk!!!
Är det någon som vet om nån som blivit av med en Suzuki 03- ev 1000cc sporthoj. En elev på skolan jag jobbar på ska visst hittat en slängd i skogen, han har anmält det till polisen o så, men jag tänkte om det är nån här som drabbats. Jag har fått en bild på den idag på min mobil ska lägga upp den bilden när jag kommer hem från jobbet idag. (Röd vit är den, det ser jag på min repiga skärm i alla fall.)

bah
Här är en iaf från förra årets premiärtur.

Det var då du hade 7 lager kläder på dig va?

Kan inte du kasta upp nån bild på Apan också, jag tror du har fler bilder på den än vad jag har.

Pliiiis?

Last edited:
Jag befinner mig nere i Tyskland för tillfället, strålande sol och grönt gräs. När jag åkte hemifrån i Söndags då hade det typ kommit två jäkla decimeter med snö. Funderar starkt på att stanna här nere och skicka efter hojen ... :D

Ps. starköl lindrar lite ... ds.

Mjo -> Starköl lindrar som sagt värsta ångesten :pannkyss

Puttete bild kommer när jag är hemma.

Jag befinner mig nere i Tyskland för tillfället, strålande sol och grönt gräs. När jag åkte hemifrån i Söndags då hade det typ kommit två jäkla decimeter med snö. Funderar starkt på att stanna här nere och skicka efter hojen ... :D

Ps. starköl lindrar lite ... ds.

Jo, starköl lindrar ju det mesta.

Mjo -> Starköl lindrar som sagt värsta ångesten :pannkyss

Puttete bild kommer när jag är hemma.

Coolt.

Last edited:
Det ska vara sånt vi åker på, inte sånt som står i ett cykelgarage och dammar...MUhahahahah

Btw Har du pratat med Janne?

Då får vi alltså inte se nån av dina hojar då?

Jepp han skulle ringa mig när han kom hem från Borlänge....

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman