Lucia.

• Thread starter Thread starter VBK
  • Start date Start date
Hemma, hela, rena och nedkylda. En varm dusch satt inte fel.
Tack för sällskapet, detta känns alltid lika puckat när man kör hem... :tomten

Jag var också ute idag. Tog en promenad på lunchrasten här i Costa Rica. 32 grader i skuggan, tror bestämmt att jag brännt mig lite på näsan och skjortan är helt svettig. :)

Skämt åsido, stor eloge till er som körde. Som vanligt har jag inte möjlighet till det men hade jag bara varit hemma så...

också hemma hel (ren vetifan) var så satans kall om fingrarna att maten i frysen kändes varm :S

tack för trevligt sällskap, var en riktigt rolig upplevelse!!

Silverwolf: min pimpade hoj fick uppmärksamhet i hbg också ;) snubbe i saab som glodde mer än en gång :P

Om det var den röda saaben som hängde efter dig när vi skildes så se till att låsa hojen ordentligt i natt:gnissla

En kompis till en av vår apor...

:klappar
Stor eloge till er som körde idag.
Jag vet dock inte riktigt var gränsen går mellan entusiasm och idioti :tungan Såg många intressanta kreationer.

Hemma, hela, rena och nedkylda. En varm dusch satt inte fel.
Tack för sällskapet, detta känns alltid lika puckat när man kör hem... :tomten

Stort tack till -nemesis- som kom till YC med lite värmade glögg! :krama
Härligt att mötas av Oas och bättre hälft, Siwan! :tummenupp

Kul att det uppskattades :) Ni såg inte jättesvettiga ut... Jag stod i mina lurvstövlar och dunjacka och frös. Kan inte säga att jag var direkt avundjuk på att ni skulle köra sju mil när jag skrapade rutorna på bilen. Skönt att alla är hemma och förhoppningsvis har fått upp värmen i hela kroppen igen :)

Men om den som kör har tomtedräkt, då har man ingenstans att stoppa in sina frusna händer :fakta

Vi får väl kräva specialdesignade mc-handskar enbart för lucia kortege dvs. Tomtedesign, överdrivet värmemembran och vindtätt utan dess like... och liten behållare med glögg "in case of emergency" :P

ps. grymt snyggt med tomteblossen !! men glöm inte stormtändare till nästa år :tungan

Vi får väl kräva specialdesignade mc-handskar enbart för lucia kortege dvs. Tomtedesign, överdrivet värmemembran och vindtätt utan dess like... och liten behållare med glögg "in case of emergency" :P

ps. grymt snyggt med tomteblossen !! men glöm inte stormtändare till nästa år :tungan
Nästa år tar vi med oss tomtebloss till alla i RoH som har guts nog att frysa satan (massor av tomtebloss med andra ord). Dessutom anordnar vi gruppköp på glögg i termos så vi har nåt att värma oss med vid ankomst.

PS. Anthony, kan inte du var utklädd till pepparkaksgubbe nästa år?! Sååååå jävla coolt!! :krama DS.

PS. Anthony, kan inte du var utklädd till pepparkaksgubbe nästa år?! Sååååå jävla coolt!! :krama DS.

komisk story. jag var alltid pepparkaksgubbe på dagis, en gång fick min morsa ett samtal ifrån min dagis fröken, jag hade sagt att vi behövde inte göra nån pepparkakskostym till mig utan det räckte med bruna kalsonger och vita streck/prickar på mig... min morsa asgarva när hon hörde det.

problemet om jag kommer i pepparkakskostym är att kostymen ser ljus ut jämfört med mig!! // Anthony

komisk story. jag var alltid pepparkaksgubbe på dagis, en gång fick min morsa ett samtal ifrån min dagis fröken, jag hade sagt att vi behövde inte göra nån pepparkakskostym till mig utan det räckte med bruna kalsonger och vita streck/prickar på mig... min morsa asgarva när hon hörde det.

problemet om jag kommer i pepparkakskostym är att kostymen ser ljus ut jämfört med mig!! // Anthony
Humor gubben, humor!! :tummenupp:krama

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...