LTH-gaazzz© Tisdagen den 7/6

RacerX

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2004
Hoj
TL1000S + HVA450 + PitPro
Hej!

Eftersom förra åkningen var sent utlyst, och jag bangade ur så kommer här ett nytt förbättrat LTH-gaaazzz!

Tänkte kolla om någon var sugen på att sticka ut och gaza på tisdagen den 7/6? :)

Träffas 11.30 på Kårhuset.

Rutten är inte helt planerad, men utgår ifrån "Lund" och tänkte sikta mot Höör och sedan mot Österlen och hem. Ca 20mil. Kom gärna med förslag, annars kör vi "på känsla" ;)

Det är främst till "LTH-riderz" (LTH-tråden) men självklart får alla följa med!

Hoppas ett par är på, för denna gången då jävlar...! :hoppa

Skriv upp er i tråden!
1. RacerX
2. Polo
3. jonnep
4.
5.

Last edited:
Topp! Det blir gött! Jag har beställt riktigt varm asfalt och sopning av alla vägar! :D

Jag kan oxå på EM men vad blir det för körning? Kan vi inte smyga av på nån lite väg o smiska lite grus?? Snälla? :)

hmmm... mina michelin pilot power o grus kan bli en spännande kombination :va :D

nja alltså, jag la upp denna tråden för att jag var ledig hela tisdagen och gärna kunde tänka mig att vara ute och leka hela dagen! :banana
så jag vill ut redan på fm..

Men det är absolut inget som hindrar att någon slänger upp en ny tråd till för en "LTH-brumm em-körning" på t.ex. onsdagen! Alla "LTH-riderzzz" kan ju när som helst slänga upp en tråd och så ser man vem mer som kan :7peta
Ni kan fatta att jag hade varit fet på! :yoparty

Last edited:
lite kyligt men inget en extra tröjja botar!! det ser dock ut som om det ska regna på österlen medans vi på västkusten ska klara oss bättre (sydsvenskan). som sagt har jag fått lite förhinder också så kan inte vara borta på en jätte runda, vad tror ni om lite häckeberga till att börja med och så får vi se vad molnen och klockan säger ?

lätt vi ska köra en runda! :tummenupp

sista chansen, ingen mer som ska med? :)

jonnep skrev:
jag ska iväg ett par ärenden... vi ses 11.30 på KH
gött! ses där!

:7peta om någon mer är intresserad är det bara att dyka upp på kårhuset 11.30! :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT