Lrmc goes racing! (Gälleråsen 2005.04.03-06)

2old skrev:
HEHE...ja du busastackare, mycke fick du stå ut dom hära dagarna...kommer du ihåg att husse även monterade nån konstig manick med ett stort öga på din stora tjocka mage?...Jag tror ha satt den där för att Du skulle hjälpa honom igenom kurvorna, vad tror du kompisbusa?
Husse snackade även nåt om 240 på rakan...stämmer det så har han inte gett dig tillräckligt med näring :tungan
Hur fort gick det för dig? (Alltså i km/h på rakan med hojen)När du inte lekte med oss andra. :hihi

aRWe skrev:
Hur fort gick det för dig? (Alltså i km/h på rakan med hojen)När du inte lekte med oss andra. :hihi

fortare...det är många som klagar :lol
...men spelar roll då, huvudsaken att man mår bra själv eller? :va

På rakan gick det oxå fortare, kan bero på min trimmade mätare...du vet, har man inte råd att trimma dyrt så trimmar man billigt...

2old skrev:
fortare...det är många som klagar :lol
...men spelar roll då, huvudsaken att man mår bra själv eller? :va

På rakan gick det oxå fortare, kan bero på min trimmade mätare...du vet, har man inte råd att trimma dyrt så trimmar man billigt...

Jasså Mr.Bredsladd har hittat in! :yoparty

Men min som bara gör 240 är det ok dårå? :tuttar

FredR1k skrev:

Helt OK...har för mig att du hade din uppe på ett hjul när du läste av mätaren? :tummenupp

Onsdagen den 6 april
Idag när husse lyfter på kapellet, ohh vilket fint väder och nu börjar jag riktigt trivas med att dansa ute på banan, jag skulle kunna vänja mig vid att smiskas runt så här. Husse verkar ha kommit över ringrostigheten för allt flyter på så bra.

Respect :Bugar

Pejo skrev:
Precis, mycket snack o lite film. Seså, rappa sig lite.
och vi vill se lite flashigt extramaterial i form av godisätartävling och annat tänktbart kul ni kan ha gjort i husvagnen under regnperioden :hihi

FredR1k skrev:

VAD har du gjort av din härliga avatar? 2 små härliga rosa, fragglar, man tänkte direkt på dig o arwe, men nu är det bara arwe.. :hihi

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti