Lowside-krasch

Du har ingen film på din krash under räcket?? Bilden ser inte alltför kul ut därifrån iallafall. Vad är det för hoj i filmsnutten du postade föresten?
:näsblod

neh.. men har ju den här bilden.. Min krasch finns på video, men typ i USA nånstans.

Bifogat

• crashing.jpg
    crashing.jpg
    16.2 KB · Visningar: 284
Swedie skrev:
neh.. men har ju den här bilden.. Min krasch finns på video, men typ i USA nånstans.

Det vart ju lite annorlunda än "minimotokraschen" som någon oskyldig person här är skyldig till :eek: :D

Hähä...

Den ena bruden bryr sig bara om att fånga allt på film, och den andra är orolig för föraren. Hmm...

Swedie skrev:

Swedie, det är väl inte den kraschen som slutar rätt ut i skogen...? har sett den på video.. bilden påminner mig om just den videosnutten. :skrämd för den var riktigt läskig.... men slutade bra vill jag minnas..

//Daniel

hejdaniel, absolut inte samma film.. jag kasar med 02 R1an där. Filmen du såg var en fuckad YZF750r som jag råka få lite slint med o gasa ut i skogen med.

Swedie skrev:
Får er alla att veta, så här ser det ut när framhjulet släpper runt 120km/h.

http://www.rose-hulman.edu/~longbh/images/TommyJenningsGPturn12crash.mpeg

Det heter "Low Side". :)

Det har jag gjort oxå, fast det gick lite fortare och jag åkte rakt in i ett räcke, sen genom (tryckt under) sen ut för ett stup :tummenupp

Iaf, lärdom är.. gör inte såhär. :D

Det är ju lowside'ers man hoppas på att få. En Highside gör ju fan så mycket mer ont. Hellre bromsa sent, än gasa tidigt.

Har också lowsidat in i ett räcke, som tur var gick det i ca 30-40 så både jag själv och hojen klarade oss utan större men...

Vilken mesvurpa !!!!, ska man göra lowsider så ska man göra det med stil.
Tyvärr inga bilder på vurpan, men dock på hojjen efter vurpan.

Bifogat

• Crasch.jpg
    Crasch.jpg
    114.3 KB · Visningar: 156
  • Crasch 2.jpg
    Crasch 2.jpg
    94.6 KB · Visningar: 132
  • Crasch 3.jpg
    Crasch 3.jpg
    91.7 KB · Visningar: 138
Zilversurfer, jobbigt !! Det är bara ta nya tag :tummenupp

:blah, har du fler bilder, eller är det filmen du menar? jag har sökt efter eld och lyckta på bilder eller film på på craschen, den enda film jag sett, missar man hela vurpan och ser bara dammolnet

ZS

Chrille skrev:
Zilver, det finns ju bilder på när du springer ikapp damm-molnet :)

Nej, jag har tyvärr inte mer än filmen. Du lyckades slänga dig i ett av de där hålen som dyker upp när mängder av kameror dokumenterar allt utom det som verkligen händer. Sett skitmycket bilder o snuttar efter årets säsong men inte en enda in action på din krasch.

Swedie skrev:

:eek: Verkar som det var jäkla tur att det var ett räcke där, ser ut som om det skulle kunna bli ett fritt fall annars!!

Swedie skrev:
...Det har jag gjort oxå, fast det gick lite fortare och jag åkte rakt in i ett räcke, sen genom (tryckt under) sen ut för ett stup :tummenupp...

Hahaha ursäkta att jag skrattar men lät lite komiskt. "When things goes wrong, remember it coulde be worse"-jämnförelse :tungan Tur att du inte blev allvarligt skadad iaf, Swedie :)

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC