Love parade i Sverige?

gixxer_chrille

Sugen på att köra hoj igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Vatten hoj...SEA-DOO RXT.
Varför finns det ingen Love parade i Sverige för? :va
Sexistiskt :va
Se bilderna, tyvärr är sidan bara på Ungerska, var på paraden i fjol o det var grymt kan jag säga mkt :tuttar Även iår då jag tyvärr fick bomma den eftersom det var en vecka senare än jag hade beräknat o jag skulle börja jobba måndagen strax efter.

http://www.e-klub.hu/Design2002/1024x768.html
Tryck på fotoalbum för att se på bilderna.

Detta var alltså i Ungern o inte Tyskland som iofs är större o mer känt, men även Ungrarna kan o ifjol var det uppskattningsvis över 600.000 personer där, iår var det mer, har inga siffror än men jag ska höra efter

Love Parade = :tuttar :tungan

gixxer_chrille skrev:
Se bilderna, tyvärr är sidan bara på Ungerska, var på paraden i fjol o det var grymt kan jag säga mkt :tuttar Även iår då jag tyvärr fick bomma den eftersom det var en vecka senare än jag hade beräknat o jag skulle börja jobba måndagen strax efter.

Detta var alltså i Ungern o inte Tyskland som iofs är större o mer känt, men även Ungrarna kan o ifjol var det uppskattningsvis över 600.000 personer där, iår var det mer, har inga siffror än men jag ska höra efter

Såg många av deltagarna i Zurichs variant av Love Parade 1994. Kan inte påstå att jag såg en enda fräsch brud, bara en massa flummiga människor som såg helt för jävliga ut. Men det är klart att av 300 K damer finns det några sötnosar.

Dom kör ju i och för sig street parade i Köpenhamn, me det är ju inte samma sak.
Jag var på Loveparade -99 och det var fan riktigt najs... Men som sagt, Loveparade är Loveparade. Hade nog inte blivit riiiktigt samma sak att försöka sig på nåt sånt i här i Svenneland.
gixxer_chrille skrev:

Loveparade..

Ja det tråkiga var att den inte blev av i Berlin i år.. :huvet
Dr motte och sälskapet som aranskerar parade saknade en hel del pengar, men var där nere i Berlin ändå det var en hel del andra spelningar runt om på klubbarna där. Har själv aldrig varit på paraden i något annat land.
Men år 2000 när jag var där för första gången i Berlin var där 1.6 miljoner på den, sen har det tyvär minskat i folk mängd.
Men anledning till att där var mycket folk i ungern e nog för att det inte var någon i Berlin.

Har varit på paraden 3 gånger och det e riktigt mycket av.. :tuttar :fyllisar :tummenupp .. mycket kul..

Jag rekomenderar det helt klart ett stort + e att man kan få napp rätt så lätt. :tummenupp

tubbe skrev:
Ja det tråkiga var att den inte blev av i Berlin i år.. :huvet
Dr motte och sälskapet som aranskerar parade saknade en hel del pengar, men var där nere i Berlin ändå det var en hel del andra spelningar runt om på klubbarna där. Har själv aldrig varit på paraden i något annat land.
Men år 2000 när jag var där för första gången i Berlin var där 1.6 miljoner på den, sen har det tyvär minskat i folk mängd.
Men anledning till att där var mycket folk i ungern e nog för att det inte var någon i Berlin.

Har varit på paraden 3 gånger och det e riktigt mycket av.. :tuttar :fyllisar :tummenupp .. mycket kul..

Jag rekomenderar det helt klart ett stort + e att man kan få napp rätt så lätt. :tummenupp

Det var ju trist då, fast detta är sjunde året i rad för Budapest o det blir bara bättre o bättre år för år :banana :tuttar :tungan

För övrigt om ni gör en visit till Budapest så rekomenderar jag starkt E-Klubb, se dom senaste bilderna från Latex temat som var nu i helgen :tungan

Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back