Instabil
Medlem
Förstår att du blir tok sne när folk håller på på det jä..la sättet.. han borde ju minst bli bannad alt inte få sätta ut en enda annons på SH..
Rötägg finns det tyvärr överallt..
Rötägg finns det tyvärr överallt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
trist, som husköpare så vet jag dock att en affär är inte i hamn bara för att man bjuder högst eller har kommit överens.Mr Helmut skrev:Är faktiskt så jävla förbannad just nu.
Henren skrev:2400590DU har inte ringt mig, ja ger dig till o med rabbat på min hoj
Lycka till med hojköpet iallafall
FUBAR skrev:2400149Håller med om att det är taskigt. Men ärligt talat, en kompis är ju värd 1000 ggr mer än någon främling på nätet, jag hade faktiskt gjort samma sak.
kenny_dff skrev:2400175en vän e värd mer än alla andra
Njurunda, sär skrivning, 125:adriverinblack skrev:2400657skulle jag vara dej skulle jag åkt hem till han och slagit skiten ur han. för så där gör man bara inte mot en hoj kompis![]()
![]()
![]()
crashtestdummy skrev:2400665trist, som husköpare så vet jag dock att en affär är inte i hamn bara för att man bjuder högst eller har kommit överens.![]()
Vet du vad du kommer att bli mer sne över?? Nästa år kommer du bli ifrånåkt av mig på sveriges alla banor också.![]()
Har du fixat licenskursen?
Kolla på E-bay, där hittar du massor av fälgar.
gå till banken och låna 7 tusen till, så har du en 01:ans zx9r.ladbol skrev:2400667Hej kompis ! Tror ändå du vill ha mer än 35- för den! Min maxlimit!
Men tack ändå!![]()
klart du klarar kursen.Mr Helmut skrev:2400682Jo det kanske är vad man får lära sig av denna mindre begåvade person.
Nej nej jag kommer träna hela vintern så jag ska ta dig![]()
Nej licens tar ja i helgen (om ja klarar kursen)
FUBAR skrev:2400149Håller med om att det är taskigt. Men ärligt talat, en kompis är ju värd 1000 ggr mer än någon främling på nätet, jag hade faktiskt gjort samma sak.
Nej verkligen inte. Men jag HATAR folk som åker hem till eller hotar med att åka hem till andra, och spöa skiten ur dom för att ena parten i en 2400 kronors affär backar ur.driverinblack skrev:2400691örebro,tomte, 900 cc
tycker du om att folk. blåser andra på en redan uppgjord affär ??
crashtestdummy skrev:2400717Nej verkligen inte. Men jag HATAR folk som åker hem till eller hotar med att åka hem till andra, och spöa skiten ur dom för att ena parten i en 2400 kronors affär backar ur.
![]()
Kan bara hålla med, sånna ord kan bara komma från ett tvättäkta moppefuckocrashtestdummy skrev:2400717Nej verkligen inte. Men jag HATAR folk som åker hem till eller hotar med att åka hem till andra, och spöa skiten ur dom för att ena parten i en 2400 kronors affär backar ur.
![]()
Han jobbar ju som mek i Veidec Trophy, så det är nog inte så svårt att få tag på billiga grejer om det är lite kantstött...valmers skrev:2400061Skulle han sälja däck och fälgar för 2500 kr? Vart hade han snott dem?![]()
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten