Lovad saker, men säljer till kompis!

Status
Ej öppen för fler svar.
Förstår att du blir tok sne när folk håller på på det jä..la sättet.. han borde ju minst bli bannad alt inte få sätta ut en enda annons på SH..

Rötägg finns det tyvärr överallt..

skulle jag vara dej skulle jag åkt hem till han och slagit skiten ur han. för så där gör man bara inte mot en hoj kompis:mad: :mad: :mad:

Mr Helmut skrev:
Är faktiskt så jävla förbannad just nu.
trist, som husköpare så vet jag dock att en affär är inte i hamn bara för att man bjuder högst eller har kommit överens. :huvet
Vet du vad du kommer att bli mer sne över?? Nästa år kommer du bli ifrånåkt av mig på sveriges alla banor också. :D
Har du fixat licenskursen?

Kolla på E-bay, där hittar du massor av fälgar.

Tack min vän =)

Henren skrev:
2400590 DU har inte ringt mig, ja ger dig till o med rabbat på min hoj :-)

Lycka till med hojköpet iallafall

Hej kompis ! Tror ändå du vill ha mer än 35- för den:va ! Min maxlimit!
Men tack ändå!:tummenupp

FUBAR skrev:
2400149 Håller med om att det är taskigt. Men ärligt talat, en kompis är ju värd 1000 ggr mer än någon främling på nätet, jag hade faktiskt gjort samma sak.

kenny_dff skrev:
2400175 en vän e värd mer än alla andra

Det finns de, som mår gött av att veta att de behandlar folk bra, trots att det är folk som aldrig kommer kunna ge dem vinning tillbaka.

crashtestdummy skrev:
2400665 trist, som husköpare så vet jag dock att en affär är inte i hamn bara för att man bjuder högst eller har kommit överens. :huvet
Vet du vad du kommer att bli mer sne över?? Nästa år kommer du bli ifrånåkt av mig på sveriges alla banor också. :D
Har du fixat licenskursen?

Kolla på E-bay, där hittar du massor av fälgar.

Jo det kanske är vad man får lära sig av denna mindre begåvade person.

Nej nej jag kommer träna hela vintern så jag ska ta dig:pannkyss

Nej licens tar ja i helgen (om ja klarar kursen:rolleyes: )

ladbol skrev:
2400667 Hej kompis ! Tror ändå du vill ha mer än 35- för den:va ! Min maxlimit!
Men tack ändå!:tummenupp
gå till banken och låna 7 tusen till, så har du en 01:ans zx9r.

Mr Helmut skrev:
2400682 Jo det kanske är vad man får lära sig av denna mindre begåvade person.

Nej nej jag kommer träna hela vintern så jag ska ta dig:pannkyss

Nej licens tar ja i helgen (om ja klarar kursen:rolleyes: )
klart du klarar kursen. :tummenupp Lycka till.

Last edited:
FUBAR skrev:
2400149 Håller med om att det är taskigt. Men ärligt talat, en kompis är ju värd 1000 ggr mer än någon främling på nätet, jag hade faktiskt gjort samma sak.

Jasså du räknar inte med att få fler vänner här i livet eftersom du skulle behandla alla som skit förutom dom du redan är vän med???

Fan vad trött man blir på egotrippade människor, speciellt när dom erkänner helt öppet att dom gärna beter sig som idioter.

Last edited:
driverinblack skrev:
2400691 örebro,tomte, 900 cc
tycker du om att folk. blåser andra på en redan uppgjord affär ??
Nej verkligen inte. Men jag HATAR folk som åker hem till eller hotar med att åka hem till andra, och spöa skiten ur dom för att ena parten i en 2400 kronors affär backar ur.
:tomten

crashtestdummy skrev:
2400717 Nej verkligen inte. Men jag HATAR folk som åker hem till eller hotar med att åka hem till andra, och spöa skiten ur dom för att ena parten i en 2400 kronors affär backar ur.

Håller med. Sånt går bort!

crashtestdummy skrev:
2400717 Nej verkligen inte. Men jag HATAR folk som åker hem till eller hotar med att åka hem till andra, och spöa skiten ur dom för att ena parten i en 2400 kronors affär backar ur.
Kan bara hålla med, sånna ord kan bara komma från ett tvättäkta moppefucko :tummenupp

valmers skrev:
2400061 Skulle han sälja däck och fälgar för 2500 kr? Vart hade han snott dem? :hihi
Han jobbar ju som mek i Veidec Trophy, så det är nog inte så svårt att få tag på billiga grejer om det är lite kantstött...

Tycker det är nog. Det HAR nått fram till medlemmen i fråga och ja det får duga. Känns som tråden är på väg i fel riktning när det pratas om att ta till våld.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back