Lotteri - Vinn en ny motard

Ytterligare en lott inköpt... Håller alla fingrar jag kan i kors nu!

Edit: åtminstone så är den betald, har ej sett till någon lott? Lotterna slut? Kommit på villovägar? Kan någon som vet höra av sig (via pm)?

/Benke

Last edited:
Eftersom det var ett tag sen den här tråden syntes så "upp'ar" vi den lite...

För att ni som inte vet vad det handlar om ska fatta kommer här första inlägget igen :tummenupp

Förstapris: En ny Husaberg FS650e -2006
Husaberg_FS_650e.jpg

Andrapris: Sinisalo skinnställ (finns i fler färger än det nedan...)
Tredjepris: Presentkort (3000kr) på Carlbarks i Kumla

Sätt in 200kr x antal lotter du vill ha på Pg. 64 56 55-2 (ange noga att det gäller lottköp + namn, adress & telefon) så kommer lotterna med posten så fort det går.
Lite enklare hantering i år än förra året :tummenupp

Kolla HÄR för mer information.

Jag svara även på frågor osv här om det behövs.

Bifogat

• sinisalo_15%.jpg
    sinisalo_15%.jpg
    38.5 KB · Visningar: 49
Last edited:
När är det utdelning??
Är det försent kanske att köpa en lott??

Insåg just att jag har en lott liggandes som jag glömt bort. :)
Blev genast lite gladare när man tänkte på vinsten... Vore fan inte helt fel att "glida" runt på den.

Riskok2 skrev:
De säger ju inte emot varann vad jag kan se :va
Orsaken till att den första lever kvar är att jag vill inte låta de som länkat till den stå med en tom länk. Orsaken till att informationen är klart ofullständig är att det blev en liten konflikt med en snubbe som ansåg sig äga rätten till "en chans på tusen" som jag angett som metatag på den sidan. Även fast jag ändrade tagen visade google osv den sidan om man sökte på en "chans på tusen" och jag ville bli av med den konfliktskapande informationen fortast möjligt.

Putte-> Se Barretts svar :tummenupp (all info står på hemisdan annars)
Inte helt bestämt ännu men vi kommer troligen köra dragningen före eller mellan finalpassen på rejset den 16e. Vore väl fint att få dra några varv direkt.

Wiseguy-> bra gjort :tummenupp
köp fler :tummenupp :)

UPP igen...

Förstapris: En ny Husaberg FS650e -2006
Husaberg_FS_650e.jpg

Andrapris: Sinisalo skinnställ (finns i fler färger än det nedan...)
Tredjepris: Presentkort (3000kr) på Carlbarks i Kumla

Sätt in 200kr x antal lotter du vill ha på Pg. 64 56 55-2 (ange noga att det gäller lottköp + namn, adress & telefon) så kommer lotterna med posten så fort det går.
Lite enklare hantering i år än förra året :tummenupp

Kolla HÄR för mer information.

Jag svara även på frågor osv här om det behövs.

Bifogat

• sinisalo_15%.jpg
    sinisalo_15%.jpg
    38.5 KB · Visningar: 39
Om någon örebroare köper bilder av mig och vill att jag ska köpa lotter för pengarna så gör jag det. Så med andra ord: Örebroare, köp bilder av mig så köper jag lotter av dig. Säg till när ni beställer bara.

- Johan

Supermoto skrev:
2262587 De säger ju inte emot varann vad jag kan se :va
Orsaken till att den första lever kvar är att jag vill inte låta de som länkat till den stå med en tom länk. Orsaken till att informationen är klart ofullständig är att det blev en liten konflikt med en snubbe som ansåg sig äga rätten till "en chans på tusen" som jag angett som metatag på den sidan. Även fast jag ändrade tagen visade google osv den sidan om man sökte på en "chans på tusen" och jag ville bli av med den konfliktskapande informationen fortast möjligt.

Putte-> Se Barretts svar :tummenupp (all info står på hemisdan annars)
Inte helt bestämt ännu men vi kommer troligen köra dragningen före eller mellan finalpassen på rejset den 16e. Vore väl fint att få dra några varv direkt.

Wiseguy-> bra gjort :tummenupp
köp fler :tummenupp :)

Gör så att går man in på den "felaktiga sidan" blir man automatiskt vidarebefodrad till rätt sida.

Ska nog köpa en lott igen. Vann ju ingen hoj förra gången

Ska försöka få iväg en bunt lotter ikväll. Ett sorry till er som väntar på lotter att det tagit sån tid.

F.ö finns det massa lotter kvar - KOM OCH KÖP :)

Supermoto skrev:
2262587
Det är väl inget sånt dumt att man måste vara på plats för att vinna dragningen?

Smedberg skrev:
2304662 Det är väl inget sånt dumt att man måste vara på plats för att vinna dragningen?
Nej, absolut inte, däremot kanske du blir uppringd, och nej, du måste inte svara för att vinna. :)

Tänkte bara meddela att imorron bitti dra vi till Östersund för SM4. Därefter sticker jag till Gotland en vecka så ni som betalar in för lotter nu behöver inte oroa er om det inte kommer några lotter förrens nånstans runt slutet av första veckan i augusti.

Men fortsätt köpa lotter, det finns massor kvar :tummenupp

Nu är jag hemma igen och ska försöka få iväg en laddning lotter ikväll.

Under tiden går det stollebra att fortsätta köpa lotter.
Ni vill väl bidra till sportens utveckling?! Alla intäkter går direkt till asfalt :mattias :tummenupp

Supermoto skrev:
2340771 Nu är jag hemma igen och ska försöka få iväg en laddning lotter ikväll.

Under tiden går det stollebra att fortsätta köpa lotter.
Ni vill väl bidra till sportens utveckling?! Alla intäkter går direkt till asfalt :mattias :tummenupp
Din långsamma f-n:fatta!

Inte förrens igår gick det iväg en laddning. Dags att börja spana efter den snygga brevbärartjejen.

Ni som precis nyligen beställt har jag såklart ännu inte gjort något med men vänta ett par dar till så....

Idag postade jag ytterliggare en bunt lotter. Håll kollen i lådan ni som beställde förra veckan :tummenupp

Och idag en liten bunt till. Sen tog kuverten slut....

Jag får be er att ange att det är lotter som inbetalningen gäller. De som styr över finalen i back-sm i september har satt anmälningsavgiften till 200 så det är lite kaos p åkontot just nu:näsblod

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!