Lots för mc?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Sitter här och är lite sysslolös när flickan jobbar och undrar om någon vänlig själ här i Hufvudstaden har ljust att dra runt med mig i lite hyfsat lugnt tempo på några mysiga hojvägar idag eller eventuellt imorgon, under normal arbetstid då... Själv hittar jag ju inte ett skit här!

Hur länge är du kvar i stan? Jobbar, så dagtid går bort och har en hoj som ska fixas till söndag. Men går allt som det ska så kan jag ta en ledsagartur fredag kväll (i blomluktartempo, för jag är feg att gasa...).

Hur länge är du kvar i stan? Jobbar, så dagtid går bort och har en hoj som ska fixas till söndag. Men går allt som det ska så kan jag ta en ledsagartur fredag kväll (i blomluktartempo, för jag är feg att gasa...).
Jag är kvar tills lördag, så fredag låter alldeles utmärkt. :D Hastigheten med. ;)

Slutar 16-ish imorgon, för sent? En brasklapp om att jag inte har järnkoll på vägarna må dock framläggas.

Jag är kvar tills lördag, så fredag låter alldeles utmärkt. :D Hastigheten med. ;)

Perfa! Jag hör av mig medelst PM, i tråden, djungeltrumma eller röksignaler om det blir köra för mig.

Lördag, varför inte stanna en dag extra och köra KNIX på Gröndal eller Tuvis på vägen hem? :) Det sket sig ju förra gången om jag inte missminner mig.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park