Lost

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag slutade titta ca 2007, möjligen 2008. Ser nu att det är intryckt på prima sändningstid: onsdagsnätter :hihi
I alla fall, det verkar vara samma som sist jag såg, eller har det hänt något av värde?
Har man t.ex. fått veta vad som är själva grejen med ön eller vad den fåniga svarta röken som jagar folk är för något?

Om någon orkat följa LOST så är det årtiondets bragd!

Haha jag är på ungefär samma spår som dig på Lost sidan där. Jag gav upp likaså med Prison Break och Heroes.

Första & andra säsongen var bra om jag minns rätt. Tredje katastrof men kämpade mig igenom den. Gav fjärde säsongen två försök men slutade kolla efter det..
Dem skulle försökt få ett slut på det efter par säsonger innan dem blev allt för desperata att försöka driva serien framåt med löjliga vinklingar..

Slutade se det när de (vissa iaf) åkte hem och det skulle hoppas i tiden något förbannat, tror det var 2 bra säsonger, sen blev de såpa :mad:

Här kan du se i kapp:

[YOUTUBE-ID]GdT8eqMO4qk[/YOUTUBE-ID]

Men måste erkänna, det var grymt spännande då det handlade om luckan, sen fucka doktorjävel upp serien :tungan

Ser nu att avsnitt 15 av säsong 6 kom igår..
Hur många säsonger ska göras?

Har man fått några vettiga svar på vad allt var?
Eller dem sparar frågor och mysterier från 6 säsonger till absolut sista avsnittet?
Näfan, man får någon "Aha!" i varje avsnitt. Men det gäller att vara koncentrerad så man inte missa något.

Ok man kanske tar sig tid till att kolla sista säsongerna någon dag...
Typ om man är strandad på en öde ö och inte har något att göra.. :)

Äh, dra ner hela sista säsongen och kolla igenom på en helg, eller något :tummenupp

Kan kanske vara bra att se en sammanfattning av dom tidigare säsongerna först bara, så man inte är helt lost, höhö ^^

Men det är lugnt att hoppa över säsong 4 & 5 ?
Jag tyckte dom var dom sämsta. Lite turer fram och tillbaks. Åka från ön, åka till ön, hoppa fram i tiden, hoppa bak i tiden, bla bla bla. Kolla en sammanfattning :näsblod

Last edited:
Har sett alla avsnitt fram till 5e eller nått säsong 6 och den är verkligen spännande nu :)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park