Lost säsong 2

Lugn skrev:
Vet inte vad det är för nummer, men det som gick på TV igår var iaf ett "riktigt". Man fick se mycket av vad som hände med Claire när hon var bortrövad av the others.

Sett de nu! Mkt bra avsnitt! Hände en hel del!

SuperMicke skrev:
Ja, skitbra!! Men man blev ju inte mycket klokare på vilka the others egentligen är för typer :huvet

En sak är väl klar. Att de har sina omklädningsskåp där. :va

//KaliZ

Jag börjar tröttna rätt hårt på det här nu,, man får ju fean inte reda på ngnting.... Jajajajaja jag kommer la att fortsätta kolla,, ngn gång måste det ju komma till slutet :va

Jag förstår inte vad det är med folk ? Serier som är längre än 6 avsnitt och som hänger samman, dvs att man måste se varje avsnitt för att förstå, är i princip tabubelagt för mig. Att ni pallar ? :va

Lost forever, 250 avsnitt lr ?

lorkan skrev:
Jag förstår inte vad det är med folk ? Serier som är längre än 6 avsnitt och som hänger samman, dvs att man måste se varje avsnitt för att förstå, är i princip tabubelagt för mig. Att ni pallar ? :va

Jag är inte den som brukar följa serier, men lost "äger"...
Ladda ner dom första avsnitten och kolla, om du inte vill se mer så blir jag förvånad...

NSR_Martin skrev:
Jag är inte den som brukar följa serier, men lost "äger"...
Ladda ner dom första avsnitten och kolla, om du inte vill se mer så blir jag förvånad...

Jag har sett de första 5 avsnitten typ, å sen delar av vissa avsnitt, ofrivilligt, och det SLUTAR JU ALDRIG. Sorry, men det är ingenting för mig. :)

toca1 skrev:
Jag börjar tröttna rätt hårt på det här nu,, man får ju fean inte reda på ngnting.... Jajajajaja jag kommer la att fortsätta kolla,, ngn gång måste det ju komma till slutet :va

i avsnitt 15 så fick man veta en herrans massa tyckte jag verkligen.

massor av frågetecken rätades ut

lorkan skrev:

Värre är väl sagan om ringen? Otroligt långtråkiga filmer...

"Jag vill ha ringen.... jag vill inte ha ringen.... jag vill ha ringen.... jag vill inte ha ringen... jag vill ha ringen.... jag vill inte ha ringen..." osv.

Lugn skrev:
Värre är väl sagan om ringen? Otroligt långtråkiga filmer...

"Jag vill ha ringen.... jag vill inte ha ringen.... jag vill ha ringen.... jag vill inte ha ringen... jag vill ha ringen.... jag vill inte ha ringen..." osv.
Ungefär som "Forrest Gump" då, en kille som sitter på en parkbänk och berättar massa saker och äter choklad !!!!!

Martin skrev:
Den är ju hur bra som helst!
Jo, jag vet, men det var lite ironi, tänkte med inlägget om sagan om ringen

Mheel skrev:
Har avsnitt 16 kommit än??

//Mheel
http://www.lost-tv.com/
har allt du vill veta och lite till..

lorkan skrev:
Jag har sett de första 5 avsnitten typ, å sen delar av vissa avsnitt, ofrivilligt, och det SLUTAR JU ALDRIG. Sorry, men det är ingenting för mig. :)
Dom håller på med manus till sesång tre:P kul att veta... känns som "visst bra serie MEN VA FAN!"
5/4 kommer avsnitt 16 btw

Last edited:
Är det inte bra j-vla irriterande att de måste ha uppehåll hela tiden?!?! :huvet

Satt man bänkad igårkväll och så kör dom en repris.... :gråta

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...