Nä men där ser man...
Hur går det med de där bilderna, ska du lägga upp dem snart?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nä men där ser man...
Det finns inga resturanger som vet vad riktigt mat betyder. "ordinary swedish food". "huh??"
Tja!
I Las Vegas var vi uppe i Stratosphere Tower och åkte uppskjutet å lite andra grejer. Tornet är 300 meter högt, och som högst vid uppskjutet, 400 meter. Fin utsikt.
Kostade inte alls mycket, $23 för att ta sig dit upp och åka alla 3 attraktioner.
+ Mycket smart vägnätverk, superenkelt att hitta. Beror på att de bygger upp vägarna i rutnät.
- Maten är superdålig - reklamen lyder "EXTRA FETT" i princip.
- Att bo där är skitdyrt. Ett ordentligt Hotell kostar dig mer än din månadslön.
Använd för fan inte kreditkortet på annat ställe än ATM stations, gärna en ATM station inne på en bank där du kan försäkra dig om att ingen kopierar ditt kort.
Ett hotell i San Francisco drog mer pengar från mitt konto än vad jag skrivit under, de påstod att vi stulit en "radio clock".
Hyr en husbil istället. Vi såg flera hundra husbilar. Det är nog det ultimata.
![]()
Verkar ju varit en höjdarresa. Självklart lägger man på 20k för businessclass, det har han nog redan tänkt på.
@generalen, jag glömde in 'n out burger. Ett måste på 'att göra listan'.
Finns hur mycket som helst kul och framför allt udda saker att göra eller som man stöter på. Så mitt tips är att hyra en kärra och köra runt lite på måfå, men ändå pricka in några inplanerade sevärdheter/utflykter.![]()
Ta med eller köp där, en burk med frystorkat kaffe.
Sen när du ska ha en kopp kaffe frågar du efter thé vatten, och gör ditt eget kaffe.
Det blir ju inte heller riktigt kaffe, men det blir fan så mycket bättre än smörjan dom gör i det där jävla U-landet.
Fanns det svenskt kaffe på hotellet?![]()
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |