Lorke Bilar & Mc

rob.stav

Stolt ägare av en kisse
Gick med
19 Apr 2007
Hoj
thundercat
Funderar på att köpa en hoj av Lorke Bilar och Mc.
Är det ngn som har några erfarenheter när de köpt hoj där?

Hur var prutmånen? :gnissla

Han brukar vara svår att pruta med.. i regel så ligger han lite under snittet.
jag köpte min första båge av han.. inga konstigheter ..
Men kolla skicket noga innan köp.... vi har alla olika uppfattningar om vad som är "mkt fint skick"

Han brukar vara svår att pruta med.. i regel så ligger han lite under snittet.
jag köpte min första båge av han.. inga konstigheter ..
Men kolla skicket noga innan köp.... vi har alla olika uppfattningar om vad som är "mkt fint skick"

Hur vart det med servicebok o sådant... Det brukar ju vara så "man får vad man betalar för"

Hur vart det med servicebok o sådant... Det brukar ju vara så "man får vad man betalar för"

Som sagt.. jag har bara köpt en båge av han-- och då var det " du får vad du betalar för"..= ingen servicebok eller annan dok..

Nåt som är värt och nämna också.. Lorke tar in hojarna och säljer dom.. thats it ... han servar inte dom eller tvättar ..ja du fattar .. han kollar inte över dom .. därimot så lämnar han 6mån garanti på allt...
Vilken hoj är det du är intr av ?? jag kan åka upp o kolla om du vill (bor ca 2mil därifrån)

Som sagt.. jag har bara köpt en båge av han-- och då var det " du får vad du betalar för"..= ingen servicebok eller annan dok..

Nåt som är värt och nämna också.. Lorke tar in hojarna och säljer dom.. thats it ... han servar inte dom eller tvättar ..ja du fattar .. han kollar inte över dom .. därimot så lämnar han 6mån garanti på allt...
Vilken hoj är det du är intr av ?? jag kan åka upp o kolla om du vill (bor ca 2mil därifrån)

Fan va sjyst!! Banditen och thundercaten är jag intresserade av!
Skulle du kunna titta på det vore det underbart! :) :yoparty

Nja, hehe det är min hoj...

Hade mer än gärna köpt din hoj om den var svart! Vill helst ha en svart hoj som passar mitt ställ och hjälm.

Det är väl inte Lorkes Mc ?? Det där är ju en privat person... eller menar du att hojen är köpt där ??

Jag tänkte åka ner dit imon (ca 15mil eller ngt sådant) men om du har tid och lust vore det skitsjysst :tummenupp om du kunde titta på hojarna så man slipper slösa bort en lördag.

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...