gixxermixxer
tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Jorge Lorenzo till Yamaha och motogp nästa säsong och Hopkins går till Kawasaki, nu börjar det ordna upp sej va??!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jorge Lorenzo till Yamaha och motogp nästa säsong och Hopkins går till Kawasaki, nu börjar det ordna upp sej va??!!!!
Finns redan en tråd för MotoGP 2008....
Där står allt redan..
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=157626
Källa?
Precis, var det inte han som sa att "Nästa år vill jag sitta på en hoj jag kan vinna VM med"? Kawan är i mina ögon en sämre hoj än Suzukin?3046870Men hallå, Hopkins till Kawa, när det börjar gå bra för han...
Ja Hopkins var en liten skräll men stora frågan är ju VEM Lorenzo ska ersätta??! Checa? Edwards?
Får se hur mkt Rossi har att säga till om då.3046945Lorenzo ersätter Edwards som går till Tech3 - det är min gissning.
Checa kör ju Honda.3046937Ja Hopkins var en liten skräll men stora frågan är ju VEM Lorenzo ska ersätta??! Checa? Edwards?
3046945Lorenzo ersätter Edwards som går till Tech3 - det är min gissning.
Lorenzo ersätter kanske Tamada I ett Michelin-Tech3?
Man kan ju hoppas.
Tamada har ju inte direkt uträttat några stordåd under typ de senaste 3 åren.
Apapap...
Kollade lite på förra årets race från Sachsenring igår, och Tamada hade en längre fight med Rossi på 3:e-4lats nånting. Sen vurpade väl Tamada tror jag, men ändå, han var med i toppen rätt många varv, och bara det kan anses vara en bedrift tycker jag.
![]()
hoppsan, ja det gör han ju: )
Checa kör ju Honda.
App, app, app...dessa överdrifter. Han VANN både Motegi och Rio 2004.Man kan ju hoppas.
Tamada har ju inte direkt uträttat några stordåd under typ de senaste 3 åren.
App, app, app...dessa överdrifter. Han VANN både Motegi GP och Rio GP 2004.

För ett par race sedan gick snacket om att Kawasaki hade en av de bättre hojarna men att förarna var begränsningen.Kawan är i mina ögon en sämre hoj än Suzukin?
Hoppas det stämmer och att det blir lite grönt på pallen nästa år.3049374För ett par race sedan gick snacket om att Kawasaki hade en av de bättre hojarna men att förarna var begränsningen.
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |