Lordi

• Thread starter Thread starter peppureikä
  • Start date Start date
jag kan ju tyvärr inte glädjas med er andra :(

Jag hade hoppats på LITAUEN ! ! :yoparty hardcore gay party :tummenupp

Orkade inte titta på skitsändningen med en massa dynglåtar,men visst är det kul när det är nått helt annat än den vanliga schlager musiken som vinner men gänget ser mkt farligare ut än vad dom framför på scenen.
Dom ser ut att spela mkt tyngre grejor än den här låten..
Och det måste ju vara toksvettigt under deras kläder :3freak

UKE skrev:
2178113 Lyssna på Lordi o njuuuuut!!!! Tänk att du kör din hoj fort som fan o hör det här!!!!...Finns inget bättre , du ÄGER!!!!!!!!

då har du inte hört MARYSLIM
- REASON TO LIVE (f)
- WALK ALONE :näsblod
- ALL I WANT :tummenupp

Bifogat

• maryslim_splitvision.jpg
    maryslim_splitvision.jpg
    7.3 KB · Visningar: 453
:va Jag trodde att man behövde kunna sjunga på en songtävling ??? :va Men tydligen har ingen i den här idiot-världen ngt. "notöra" längre, så jag har slutat för länge sedan att försöka förstå dagens korkskallar som skriker som svin... :arsele :arsele :arsele :arsele :arsele :arsele :arsele :arsele

Haha, fan vad skönt, jag visste det! :) Lordi ägde Aten igår!
Undra hur många det var runt om i europa som kollade på tävlingen bara för att Lordi var med? Jag är en av dem.

Hoppas nu att detta kommer påverka kommande bidrag till melodifestivalen så det kan bli en riktigt bra tävling. :yoparty
Det är ju heller inte så vanligt att de mest påklädda vinner.

KGK skrev:
2178329 Personal sauna, svarade de på den frågan i en intervju :lol

länka till musiken ifall det finns på nätet

finns tyvärr inte på nätet....men jag har låtarna så kan ju skicka dom på något sätt iallafall. annars söker man på Maryslim på DC ;)
:tummenupp :D

granath_ skrev:
2178316 jag kan ju tyvärr inte glädjas med er andra :(

Jag hade hoppats på LITAUEN ! ! :yoparty hardcore gay party :tummenupp

Ja jävlar vilken sjuk grupp. Kollade på BBC (deras kommentator sedan 35 år Terry Wogan är alltid lite halvfull och kläcker ur sig en massa torra ironiska kommentarer). Han sa "And next Lithuania, watch out for the bald headed maniac towards the end".

"Maniac" var ordet.

satt o kollade igår för att Lordi va med....
tipade dom som vinnare redan på torsdagen...Tänk om vi hade haft med the poodles då hade vi vunnit eller kommit tvåa....
Att man vågar sticka ut med ngt annorlunda e ett vinnande koncept..sedan finnns det ju hur många hårdrocksfans som helst i hela världen....
GRATTIS FINLAND...Ni lär ALDRIG vinna igen...py py papy eller hur var det nu..hahahahhahaha

Frågan är vem ser mest ut som ett monster Lordi eller Carola

Last edited:
rollex skrev:
2178354 :va Jag trodde att man behövde kunna sjunga på en songtävling ??? :va Men tydligen har ingen i den här idiot-världen ngt. "notöra" längre, så jag har slutat för länge sedan att försöka förstå dagens korkskallar som skriker som svin... :arsele :arsele :arsele :arsele :arsele :arsele :arsele :arsele

Skriker som svin? Då har du inte hört black/deathmetal, man har ingen aning om vad de "sjunger" och det låter förjävligt.

För övrigt så är Lordis bästa låt Whould you love a monsterman :tummenupp

ZwaniZ skrev:
2178597 hahahaha, ja fan vet :D

Jag vet :4skrika hon som tror på en sinnessjuk mytoman påhittad för 2000 år sen, Kristna människor är sjuka i huvet, dom är ju nästan mer naiva än folk som kör sporthoj :hihi

jag kunde knappt tro det när jag fick ett sms med texten ; Lordi vann :yoparty trodde aldrig att vi skulle kunna vinna :tungan

rollex skrev:
2178354 :va Jag trodde att man behövde kunna sjunga på en songtävling ??? :va Men tydligen har ingen i den här idiot-världen ngt. "notöra" längre, så jag har slutat för länge sedan att försöka förstå dagens korkskallar som skriker som svin... :arsele :arsele :arsele :arsele :arsele :arsele :arsele :arsele

Notöra?

Efter att man kört sporthojar, vinkelslipar och annat så hör man inte så bra längre, man får ta i för att överrösta tinnitusen också :4skrika :lol

rollex skrev:

:Bugar

Du sa det jag ville säga.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey