Hinkas
Sege säger: KÖR!
Någon mer än jag som tänker lägga 10-20:- på Lordi i helgen? Kommer lätt göra det. Dom är ju fräckast i hela tävlingen 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag kommer lätt läga 10-20 spänn. Synd bara att en fula tejen med den sämsta kostymen ska förstöra med sitt förkylda kraxande annars hade dom junästan vart bra. Men som sagt hellre det än carola eller någon av dom andra...Hinkas skrev:2173073Någon mer än jag som tänker lägga 10-20:- på Lordi i helgen? Kommer lätt göra det. Dom är ju fräckast i hela tävlingen![]()
Du mennar är det någon som ska drog testas väll? tjejen på keybords dräkt ser ju ut som jack the pumpkin king eller va filmen heter. (animerad film om hallowen monster som ska göra julafton)Blanco skrev:2173947Hade det inte varit för dräkterna så skulle dom inte va så bra längre va??
Dom är ju värdelösa.....
Är det någon som ska få ett pris så är det väl dräktskaparen....
har du inte sett videon till "breaking the law".. där snackar vi uselthonkiie skrev:2168087Det är det löjligaste och töntigaste jag har sett i hela mitt liv. Framförallt videon. Jag såg den när jag var full och jag låg riktigt dubbelvikt när dom sparkar in dörren och kommer och är helt grymma och coola.
Jag gillar det på nått sätt men jag tror inte att det är meningen att gilla det på det sättet jag gillar det.
Varför ödsla pengar på det? Du får väll inte se mer för det?KalleNorton skrev:2174072Jag kommer rösta på den snyggaste cheyen med minst kläder iaf.
prulle skrev:2174298Varför ödsla pengar på det? Du får väll inte se mer för det?![]()
Tjaa, om Carola skulle uppträda i nån liten stringbikini så är jag ganska säker på att vi skulle få se mer av det i framtiden. Om hon nu vann.prulle skrev:2174298Varför ödsla pengar på det? Du får väll inte se mer för det?![]()
KalleNorton skrev:2174367Tjaa, om Carola skulle uppträda i nån liten stringbikini så är jag ganska säker på att vi skulle få se mer av det i framtiden. Om hon nu vann.
Men en jävligt fräsch 40-åring. Förresten tror jag hon är 38.Gustav1 skrev:2174370För fan, hon är väl över 40?
39, och het som saatna prrrrkele.Gustav1 skrev:2174370För fan, hon är väl över 40?
Hinkas skrev:2173073Någon mer än jag som tänker lägga 10-20:- på Lordi i helgen? Kommer lätt göra det. Dom är ju fräckast i hela tävlingen![]()
Kerplunk skrev:2174400Jag har inte hört låten, vet inte ens vilka Lordi är.Får väl kika lite imorrn kanske.
http://video.google.com/videoplay?docid=-5390275663408095042&q=lordiKerplunk skrev:2174400Jag har inte hört låten, vet inte ens vilka Lordi är.Får väl kika lite imorrn kanske.
Jonathan skrev:2174407Men kvinna, skärp sig nu.
Lordi - Devil is a loser (inte låten som är med i melodifestivalen, bättre).
Tanka hem den nu och lyssna![]()
korvgubbe skrev:
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |