Loosade mot en Vrod!!!!

Din hoj är hur snygg som helst! Men det ser ut som du bara lagt en täckbricka över hålen för backspeglarna? Varför inte lägga igen hålen?
Vågar du använda hojen? :)

-PLM- skrev:
Din hoj är hur snygg som helst! Men det ser ut som du bara lagt en täckbricka över hålen för backspeglarna? Varför inte lägga igen hålen?
Vågar du använda hojen? :)
njka täckbricka e det inte riktigt, det är en grej man lägger på fast den ä ca 1.5cm tjock o svarvad så det ser snyggt ut:)

Köra den??? Klart som fan, massa bakhjul o bankörningar :)

Såg din hoj på mässan
jevligt fin.
hur mycke tid har du laggt ner på putsen egentligen?
det enda som inte stämde överens med det öviga perfektionismen var hur du hade klippt ut för luftningsnippeln till handbromsen... såg lite kompromissartat ut. fixa det snyggt så vinner du :tummenupp :tummenupp
måste ju säga att man inte är lite avundsjuk

Last edited:
Ravetrancer skrev:
slänger in ett kort på min verkliga skatt, min son!!! så folk inte tror att R1 är det finaste jag har:)

Man måste ju säga att det är en ganska schysst leksaksbil han har, lillgrabben :tungan

En gynekologstol kan aldrig bli snyggare än en retta! Framförallt inte snyggare än Ravetrancers.....

Med risk för att få mindre glada kommentarer.. men jag tycker att din R1:a är snyggare orginal än nu när du förstört den med lacken

Men bucklan var fin

Nero_jkpg skrev:
Med risk för att få mindre glada kommentarer.. men jag tycker att din R1:a är snyggare orginal än nu när du förstört den med lacken

Men bucklan var fin
det e lugnt, du kör ju en gixxer ändå:)

Proffs

Ravetrancer skrev:
Japp, ställde ut på Elmia och kom 2:a i en klass som som kallade för streetbike?????
Hur kan man få ha en HD i denna klass fattar jag inte, men jag hade ju iaf snyggast sporthoj, här kommer lite bilder på HD:n, min hoj o min buckla:)

En sak om Mats Gustavsson Bollnäs, han som vann.....han är utställarproffs,
har under en massa år åkt omkring och vunnit priser på utställningar med sina
BMW bilar.....han vet hur man ...putsar, ordnar med belysning så att det man inte vill visa inte syns, osv.....
han är dess utom känd i utställarsammanhang.
Inte säkert du gjorde nått fel alls....eller hade en hoj som inte var lika fin, de
kanske bara var så att du inte var lika känd i dessa sammanhang.

Kent W skrev:
Ravetrancer skrev:
Japp, ställde ut på Elmia och kom 2:a i en klass som som kallade för streetbike?????
Hur kan man få ha en HD i denna klass fattar jag inte, men jag hade ju iaf snyggast sporthoj, här kommer lite bilder på HD:n, min hoj o min buckla:)

En sak om Mats Gustavsson Bollnäs, han som vann.....han är utställarproffs,
har under en massa år åkt omkring och vunnit priser på utställningar med sina
BMW bilar.....han vet hur man ...putsar, ordnar med belysning så att det man inte vill visa inte syns, osv.....
han är dess utom känd i utställarsammanhang.
Inte säkert du gjorde nått fel alls....eller hade en hoj som inte var lika fin, de
kanske bara var så att du inte var lika känd i dessa sammanhang.
Aha, det tråkiga var ju att jag hade aldrig vart på Elmia innan, visste inte ens att man kunde göra fina ställningar på till sin mc och massa färgat ljus. Fick ju panik när jag såg alla fina montrar folk hade. Så jag fick ju leta upp en svart duk iaf o ha under hojen, och 3 spotar hade jag med mig oxo......
Tyckte dock att det mer skulle ses på hojarna och inte så mycket på dekor och monter, för mig är ju det som ger poäng motorcykeln och inte montern. Men jag hade fel, man var nog tvungen o spexa med ljus o fin monter , trodde dom bara skulle se på hojarna, men nu vet jag bättre....
Aja, kanske nästa år då.....:)

INGEN kan tycka att HD:n är snyggare, iaf om han har alla hästarna hemma... Så detta bevisar bara att det finns många som inte har alla hemma!! ingenting annat!

Vi här (som har hästarna hemma) ger dig gärna en buckla för din hoj! :tummenupp

triple skrev:
INGEN kan tycka att HD:n är snyggare, iaf om han har alla hästarna hemma... Så detta bevisar bara att det finns många som inte har alla hemma!! ingenting annat!

Vi här (som har hästarna hemma) ger dig gärna en buckla för din hoj! :tummenupp
thanx:)
Jag personligen tycker att man hotta en Vrod så den blir ruskig, tex på Swedish Bikemeet så trodde jag definitivt inte att jag skulle vinna då det var en Vrod där som var så grym, denna var ju mer tråkig och intetsägande tycker jag....

Ravetrancer skrev:
det e lugnt, du kör ju en gixxer ändå:)
Ja vaddådå? :mad:

Nä, grattis. Du borde vunnit :tummenupp

Bingo skrev:
Ja vaddådå? :mad:

Nä, grattis. Du borde vunnit :tummenupp
men du e ju min polers på SH juh, din gix går bra:) men inte hans:)

Jag vet att det låter illa men ja jag borde definitivt vunnit. :)

Va den på elmiamässan som var i påskhelgen? Jag var ju där men såg bara en massa HD så då spottade och fräste jag lite och sprang där ifrån.

acura skrev:
Va den på elmiamässan som var i påskhelgen? Jag var ju där men såg bara en massa HD så då spottade och fräste jag lite och sprang där ifrån.
ja den va med på elmia mässan, i fanns längst ner till vänster i D hallen.....lite i skymundan tycker jag

GSXR1100R skrev:
Street bike är ju gathoj och då torskar man mot HD maffian, bara att tjacka en långgaffel till nästa show Rejvis :D
saken är den att jag vet att jag lätt skulle kunna bygga en av världens fetaste custom hojar, och jag funderade nästan på att göra det oxo.....men det var nog vara tillfällig sinnesförvirring:)

En fråga.....

Hur går det med "kroppstrimningen"........håller du på än?
Hur många kilo.....?

Jag håller också på.......14.5kg på 7veckor....har 5veckor kvar.
Sen får vi se om jag passar i nya skinnstället.

Back